Zo'n moeilijke had ik toch niet uitgezocht? He get, nu valt dit topic weer stil na mijn keuze Verkeersborden, naamplaatjes, handgebaren, emoties zijn toch onder andere signalen?
Nou mijn inzending, moet eerlijk zeggen, vond het echt verschrikkelijk moeilijk. Maar bij het woord signalen moest ik hier aan denken.... Ik moest idd gelijk denken aan verkeersborden...
Vind persoonlijk van wel.. bij signalen kon ik aan verkeersborden denken, maar dat wilde ik dan weer niet doen omdat ik dacht dat je dat net niet bedoelde met signalen. Ik dacht toen aan elektrische signalen of rooksignalen of idd signalen met de hand maar kon niet verzinnen wat of hoe je dat dan moet fotograferen haha. Vond em echt lastig
Ik moest wel echt ff nadenken over signalen, en heb even gegoogeld om te zien wat daar uit kwam, haha Ik zat zelf ook te denken aan verkeersborden, maar was er nog niet aan toe gekomen om foto's te maken, hopelijk kom ik daar vandaag, morgen of woensdag toch nog aan toe, want k wil graag nog mee doen met deze ronde! Hopelijk komen er nog meer inzendingen
Had eigenlijk weinig ideeën bij signalen, ook een beetje blijven hangen bij de verkeersborden. Dit is mijn foto geworden:
Hmmm heb net nog een andere foto gemaakt die ik ook wel grappig vind, mag er zeker geen 2 inleveren? Bekijk bijlage 230275
Ik ook nog eentje, vandaag gemaakt. Lijkt wel een beetje op die van sweetamber, omdat ik al met dit idee liep, sorry.
Kak, geen inzending van mij, is er niet meer van gekomen, terwijl ik wel al wat in m'n hoofd had Grrr.... volgende ronde dan maar weer! Maar stemmen kan ik wel! Mijn stem gaat naar Yenolah. Omdat ik jouw foto er echt uit vind springen. De 'positie/stand' van waaruit de foto genomen is vind ik erg mooi, daardoor komen de kleuren erg mooi uit. Vooral het witte van de borden steekt heel mooi af tegen de heldere blauwe lucht. Ik hoop dat ik mijn keuze zo duidelijk heb toegelicht @Handbalster, je mag idd niet met 2 foto's meedoen, je zult er toch echt 1 uit moeten kiezen, haha Maar ze zijn allebei leuk, en hebben zeker met 'signalen' te maken
Mijn stem gaat naar Yenola en nu moet ik een goed onderbouwde reden erbij vermelden. Dat is nog wel heel moeilijk eigenlijk, mag ik me aansluiten bij mijn voorganger??? Want daar ben ik het wel heel erg mee eens...
Mijn stem gaat naar Yenolah. Ik hou van een mooie bauwe lucht als achtergrond. Ik had persoonlijk de zwarte kabel weg geshopt.
Je mag hier dus niet shoppen, he. En ook zit er een vuiltje in mijn toestel, zo'n donkere plek geeft dat in een hoek. Die shop ik gewoonlijk ook weg. Ik stem op sweetamber, niet omdat ze eerder met hetzelfde idee kwam, maar ook weer omdat het een mooie hoek is waaruit de foto genomen is. Verder stem ik op Badhairday82. De foto is wellicht iets te donker, maar verder mooi dichtbij genomen en goed scherp. Leuke hoek ook.
Ik stem op Badhairday82, omdat ik het een origineel idee vind voor dit onderwerp, en jeetje, ... lastig om te omschrijven wat je eigenlijk denkt als je een foto beoordeelt .. Nja, vind het gewoon een mooie foto, mooie zoom / focus en origineel bedacht haha.
Ik stem op de foto van sweetamber (mooie hoek en compositie van alles) en die van handbalster (rood als signaal vind ik een perfecte match).
Mijn stemmen gaan naar: Yenolah; ik vind het contrast met de blauwe lucht erg mooi en de compositie is ook goed gelukt; de paal past precies in het kader. Badhairday: Bij jouw foto vind ik het scherptepunt mooi afgesteld.
Yenolah, je hebt weer gewonnen, GEFELICITEERD! Ben benieuwd naar het volgende onderwerp, en dit keer ga ik ook weer meedoen, dat zal ik mezelf verplichten
Gefeliciteerd Yenolah!! Ben benieuwd naar het nieuwe onderwerp !! Nu hoop ik wel mee te kunnen doen weer