Hoi, ik was het weekend weg. Nu net pas thuis. Tjee, alweer gewonnen. Dank jullie wel! Een makkelijkere dit keer dan maar: oranje Inzenden kan tot woensdag 28 maart.
Leuk onderwerp, Yenolah! Eens kijken of ik iets oranjes en leuks/moois kan vinden om vast te leggen Hebben jullie een leuk weekend gehad?
Ja, was gezellig. Was 5 jarig feestje van ons oudste neefje. Moest er wel 350 km. voor heen rijden op vrijdag en dus maandag weer terug, met 2 kids alleen in de auto (man moest werken), maar de ritten gingen prima. Alleen had Ilana nu juist dat weekend de 5e ziekte
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad!! Poeh, dat is idd een hele rit!! Wat vervelend dat ze ziek was hopelijk is ze weer beter/wordt ze snel weer beter!!
Dit is mijn voorlopige inzending Een stel sinaasappels, oranjer kan niet volgens mij, haha Als ik een andere foto mooier vind, zal ik die plaatsen, maar voorlopig is dit hem
Whaaa, ga het niet redden en sla deze ronde even over. Ga morgen op vakantie.... Succes en tot de volgende ronde...
Heel saai misschien maar het enige oranje wat ik heb. Had ook de ondergaande zon maar dat was al helemaal geen mooie foto geworden.
Zo, ik heb ook een bijdrage voor het oranjethema: Bekijk bijlage 233502 Zou leuk zijn als er nog meer meiden wat inzenden!
Waar kan ik de spelregels vinden... Ik heb namelijk nog wel een 'oranje' foto uit de oude doos (afgelopen winter), maar geen nieuwe inspiratie... Neem gelijk een abbo, leuk om mee te doen!
Hier zijn de onderwerpen en spelregels: sneeuw - dwazie emotie - dwazie sport(ief) - binnabinna muziek - dees eten/drinken - eliesja feest - eliesja vrije keuze - anno niem weerspiegeling/reflexie - binnabinna water - queenbee licht - cynnie en anno niem zwart/wit - queenbee makro - queenbee ondersteboven - mvs dromen - mvs luchten - * toen was er een crash geweest * herfst - eliesja flora en fauna - * en toen was het topic ff doodgebloed * rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay Portretten - yenolah Bouwen - MvS Klein geluk - glimworm Herfst - Mausyi en Femmelepem Water - Mauysi en Yenolah Sinterklaas Slunae Silhouette - Cynnie1984 Kerstdiner - Sheann Steen - Yenolah en BabygirlM Kapot/gebroken Sheann & Slunae Spiegelbeeld Slunae Glas - yenolah Signalen - yenolah Oranje - Regels - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp.
Dan doe ik deze keer mee voor de fun... En dat hij eerder gemaakt is dan vandaag hoef ik gezien de pegels eigenlijk niet eens te vermelden... Mijn oranje-inzending...