En deze foto is niet een inzending, maar gewoon voor de lol. Ik zag ineens een mier met een enorme brok weetikveelwat tegen het raam omhoog en omlaag lopen. Dit is op ooghoogte. Zo jammer dat ik geen macrolens heb
Deze foto heb ik vorige zomer gemaakt. Dit was in ons vakantie tuintje van twee vierkante meter. Bekijk bijlage 263561
mooie foto's allemaal. Hopelijk is het woensdag nog mooi weer en heb ik mijn geduld teruggevonden, dan kan ik er misschien ook nog eentje maken.
Wat een leuke inzendingen allemaal!!! Ik ga morgen of woensdag nog maar eens op pad om te kijken of ik nog wat beestjes kan schieten, en anders hou ik het bij mijn hommel... @Badhairday82: Zie ik het goed, ben je zwanger? Van harte gefeliciteerd meid, ik hoop dat alles goed mag blijven gaan!!!!
Op het laatste moment vandaag toch nog een andere foto gemaakt... Maak kennis met: de reuzensprinkhaan, ieuw...
Leuke foto's allemaal !!! Ook de foto's die niet meedoen !! Wel even goed kijken met stemmen dat ik niet stem op een foto die niet eens mee doet Bij deze mijn inzending, een vliegend wepsje op de valreep.. vond t best moeilijk dit onderwerp !!
Bah, gisteren nog vergeten een foto toe te voegen. Maar ik kan in elk geval wel stemmen. Het was moeilijk kiezen, maar ik vind hommeltjes er altijd zo lief en zacht uitzien en dus gaat mijn stem naar Lili @Mango: merci, het is allemaal nog pril, net 5 weken en 4 dagen nu, maar ik geniet er al volop van
Woezeltje, de mierfoto van Yenolah doet niet mee.. als je die bedoelt dan Idd gefeliciteerd Badhairday!! Ik ga nog even nadenken over de stemmen. Batterij klepje van m´n camera is vandaag kapot gegaan.. dus m´n batterijen kukelen er steeds bijna uit.. vermoed dat ik een nieuwe moet aanschaffen.. iemand tips ?
Mijn stemmen gaan naar Yenolah (hele mooie kleuren en mooi scherp!) en Musty (knap gemaakt!). Badhairday: van harte gefeliciteerd, meid!!
moeilijk!!! ahhh whaha ik stem op Woezeltje... je ziet t beestje gedetaileerd vind ik altijd zelf mooi alleen vind ik het beetje jammer qua kleur yenolah... mooie kleuren en scherp! zou alleen t bijtje en bloem in het midden genomen hebben ------------------------------------------------------------------------------------------- @ lili.... vind hm mooi alleen jammer dat de bloem er juist scherp uitspringt en t bijtje wazig weg valt @ liedjepiedje... mooie kleuren en vlinder alleen zo wazig @ mango.... heel mooi alleen de spinkhaan valt weg in de groene achtergrond (waar heb je t beestje gevonden?) @scarabee... ppooooh vliegende beestjes zijn moeilijk! jammer dat t beestje met zn kont
Mijn eerste stem gaat naar: Musty. Prachtige scherpte! Mooie kleuren! Fris en helder En mijn tweede stem gaat naar: Mango. Gewoon mooi! Musty. Leuk dat je op iedereen een reactie geeft! Dank je!
Musty, als t beestje met zn hoofd richting mij had gevlogen had ik wel in een boom gezeten Thnx voor je mening !! Leuk dat je je gedachten deelt over alle foto's
Hè jammer. Ik ben vergeten om mijn foto te plaatsen. Nou ja volgende keer beter. Ik stem op mutsy. Heel mooi gedaan. Badhairday; gefeliciteerd meid. Geniet ervan!
Mijn stemmen gaan naar: Musty: Prachtige foto, echt op het juiste moment gemaakt, en goed scherp! Yenolah: Mooi het contrast tussen de bij / vlieg en de gekleurde bloemen! @Musty, sprinkhaan formaatje kleine mus heb ik gevonden bij de Lekbrug in Vianen, aanrader om een keer heen te gaan trouwens, (zwem)water, groen, wandelgebied, koeien, paarden enz...
Net op tijd eraan gedacht! Mijn stemmen gaan naar Musty en Woezeltje1 Musty, prachtig gave foto, en leuk dat je vriendschap had gesloten en zoveel geduld heb moeten uitoefenen! Geweldige timing ook Woezeltje1 mooi scherp en grappig diertje