Dan zet ik mijn gitaar ook maar weer terug in de hoek!!! Nee hoor grapje hihihi. Ik kom snel met m'n inzending, zal er zo even voor gaan zitten .
Ik probeer t ook eens met mijn ipad haha... Is een oud pianotje, vroeger nog van mijn vader geweest... Nu ondergetekend door mn dochtertje haha
Ik ga op de valreep ook voor een speelgoed instrument. Echte heb ik hier niet bij de hand en op mijn werk had ik ook geen gelegenheid voor de huisarts 'instrumenten'.
Verdorie, helemaal niet meer aan gedacht na het gitaar-fiasco... Volgende keer beter! Mijn stem gaat naar: Fairylaughs Leuke foto en zeker een mooie oude piano, die krassen maken het helemaal af...
mijn stem gaat naar liedjepiedje.... mooie foto! en mooie scherpte en diepte en naar Lili81... idem mooie scherpte en diepte en het daadwerkelijke intstrument gedeelte springt eruit ------------------------------------------------------------ @fairylaughs.... mooie foto en prachtig piano'tje alleen stoor me aan de felle zonlicht die er scherpe 3hoek op schijnt zo in t midden @ yenolah.... mooi scherp, alleen zou ik een andere achtergrond genomen hebben
Mijn stemmen gaan naar FairyLaughs (ik vind die zonnestraal op de toetsen juist heel erg mooi, anders zou de foto een beetje saai worden denk ik, en ook het verhaal er achter spreekt me aan) en Liedjepiedje (gave kleuren en de foto is van een mooie hoek genomen).
Mijn stemmen zijn voor Fairylaughs en Musty. Fairylaughs, omdat ik het pianootje zoooo leuk vindt! Prachtige kleuren! Musty. Mooi sfeervol!
Er zijn 2 winnaressen ! Gefeliciteerd Musty en Fairylaughs!! Ben weer benieuwd naar het nieuwe onderwerp !!
Hoe doen we dat nu met het onderwerp uitkiezen? Ikzelf had het onderwerp, sprookjesachtig , in gedachten?
proficiat! en leuk @fairylaughs.... klinkt goed! echt sprookjes of specifiek thema elfjes/draakjes oid?