Gewoon een foto van iets dat jij verstaat onder sprookjesachtig.. Kan vanalles zijn. lichtval, mooie speciale boom, een echt sprookjes figuur.. Een plaatje waarvan je denkt, wow dat zou zo uit een sprookjesfilm kunnen komen.
Het nieuwe onderwerp: "Sprookjesachtig" Hier zijn de onderwerpen en spelregels: Onderwerpen: sneeuw - dwazie emotie - dwazie sport(ief) - binnabinna muziek - dees eten/drinken - eliesja feest - eliesja vrije keuze - anno niem weerspiegeling /reflexie - binnabinna water - queenbee licht - cynnie en anno niem zwart /wit - queenbee makro - queenbee ondersteboven - mvs dromen - mvs luchten - * toen was er een crash geweest * herfst - eliesja flora en fauna - * en toen was het topic ff doodgebloed * rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay Portretten - yenolah Bouwen - MvS Klein geluk - glimworm Herfst - Mausyi en Femmelepem Water - Mauysi en Yenolah Sinterklaa s Scarabee Silhouette - Cynnie1984 Kerstdiner - Sheann Steen - Yenolah en BabygirlM Kapot/gebroken Sheann & Scarabee Spiegelbeeld Scarabee Glas - yenolah Signalen - yenolah Oranje Mango26, handbalster, Badhairday82 Tijd - Macy77 Koninklijk - Scarabee Decoratief - Mieks & Handbalster Verkeer - Mieks Dieren - Scarabee Structuur - Yenolah & Femmelepem Licht - yenolah Roest - Scarabee Insecten - Musty Instrumenten - Musty Inzenden kan tot en met woensdag 29 augustus om 22:00 uur. Regels - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp.
Pfff wat moeilijk haha... Toen ik hem bedacht vond ik hem erg leuk Maar nu ik er zo over nadenk is dit wel een erg moeilijk onderwerp voor mij haha
ik heb wel een idee moet alleen even een kans zien, schoonvader lag kritiek op de ic, is net overgeplaatst naar mc, maar vanaaf gesprek hoe verder, veel risico's dus ben amper thuis
Musty, sterkte met je schoonvader zeg!! Fairylaughs, ja tis een pittig onderwerp, heb al vele foto's gemaakt maar lukt nog niet iets erop te krijgen wat echt is zoals ik het in mn hoofd zie als sprookjesachtig haha
vraagje, de foto mag niet bewerkt zijn, das geen probleem maar mag je wel bijsnijden?"krijgt het op de camera niet op de juiste positie bijgesneden
Ik weet het niet eigenlijk.. ik ben er altijd vanuit gegaan dat dat niet mag omdat een bijsnijding natuurlijk ook een bewerking is..
Wow, mooie en lieve foto!!! En idd sprookjesachtig... Volgens mij is ooit, lang geleden, toen ik alleen nog meelas en niet meedeed bepaald dat bijsnijden wel mocht, maar verder bewerken niet... Heb het ook wel eens gedaan, in de veronderstelling dus dat dat ok was, maar pin me er niet op vast! Sterkte trouwens met je schoonvader...
@scarabee... dat was idd de bedoeling dat die het zou worden maar hij is wazig vandaar een andere keus