Moet haast wel, ook omdat hij echt vierkant is... Dat heb ik eigenlijk ook alleen met instagam als ik hem niet gewoon bijsnijdt
Dit is mijn bijdrage! Een foto van afgelopen zondagmiddag van mijn oma en dochterlief. Ik vind de foto heel bijzonder door die enorme handen van mijn oma en hoe ze Lotte daar mee vast houdt. En ook door de manier van kijken, ze kijken een beetje hetzelfde, vindt ik!
Ja, ik heb morgen nog wel een bijdrage denk ik... Moet het alleen nog even uitvoeren! Joekie, jammer dat je foto alweer weg is...
Hoe zit het nu eigenlijk met de (hele gave!) foto van 2g4e? Mag die meedoen of niet? Zo ja, dan gaan mijn stemmen naar 2g4e dus (mooi zo van achteren, vind em echt canvas-waardig) en musty (mooi hoe oud en jong naar elkaar kijken, bijna verliefd, mooi moment).
Zo nee, dan Musty (zie hierboven) en joekie (er straalt heel veel rust van de foto uit, heel sereen).
Wie bepaald dit nou dan? Het is met een ander programma genommen maar niet door mij handmatig bewerkt. Ziet het er zo bewerkt uit dan?
@ 2g4e met de gewone camera mogen we ook geen special effect zwart/wit oid gebruiken ik stem op lili.... geweldig die blik van hun beide Joekie... gewoon te cute
Ik heb geen special effect gebruikt. ik heb alleen met instagram de foto genomen dus ik heb niks gedaan nogmaals.