Erg leuke inzendingen meiden!!! Ik ga vanmiddag als die kleine slaapt nog 1 poging doen met mn experiment, en anders hou ik het bij mn minder bijzondere foto...
Deze plaats ik alvast, voor ik het weer vergeet... Heb tijdens het vollopen van het bad wat gespeeld met iso en sluitertijd en dit was het resultaat! Misschien komt er vanmiddag nog een andere, als ik dus nog tijd heb voor mn experiment...
Mijn stemmen gaan naar: Musty!! Erg creatief en leuk bedacht, en ook nog een mooie vrolijke scherpe foto, hij is ook een beetje mysterieus omdat je niet goed kunt zien wat het is en zo kan ik nog wel even doorgaan Yenolah, gewoon een mooi plaatje en zo leuk die bubbeltjes op de potloden kan er heel lang naar kijken!
Mijn stemmen gaan naar Yenolah en Scarabee Yenolah, erg mooi, origineel, helder en scherp (ondanks het schoonheidsfoutje linksachter de potloden, geen idee wat daar staat?) Scarabee, gave kleuren, mooie bubbels, het is net alsof de foto beweegt door de 'golven'!
Thx! Het stukje witte muur achter de pot was net niet breed genoeg om de hele foto achter te dekken. Dat gekleurde daarachter is de verlaging van het volgende deel muur en je ziet daar het groen van de buren. Het schoonheidsfoutje zit overigens rechts. Dat vuiltje zit helaas in de camera en krijg ik zelf niet meer schoon Ik heb ook een hevig bewerkte versie hiervan op mijn blog gezet. Ligt er erg dik op, maar ik vind het zelf wel mooi geworden.
poooh lastige..... mijns tem gaat naar Mango.... grappig!! lijkt net een tornado yenolah.... erg gaaf kleuren springen dr uit
Thanks voor de stemmen en commentaar En..... Gefeliciteerd Yenolah !!! Benieuwd naar het nieuwe onderwerp
Ik? Whoohoo! Dank jullie wel. Kiezen vind ik altijd moeilijk, maar ik ben er uit, geloof ik. Het nieuwe onderwerp is 'centraal' en dat mogen jullie opvatten zoals jullie willen.
Yenolah: feli!! Wel een pittig thema, maar ik ga met vriendlief een lang weekend naar Rome dus daar moet ik toch iets 'centraals' vinden .
Gefeliciteerd Yenolah!!!! Vind de foto op je blog errug gaaf, hou wel van zo'n rauwe nabewerking... Centraal... Kan je alle kanten mee op (ownee, het moest centraal, grinnn, late-night-joke ) dus niet té moeilijk lijkt me...
Oef ik vind het nog wel een lastig onderwerp hoor. Morgen de hele dag nog druk, hopelijk woensdag nog even tijd voor een mooie foto... Hoe staat het met de rest?
Tijdje niet meegedaan en ik kwam eens kijken.........en gelijk aan de slag gegaan met centraal en ik vond deze wel grappig