Hahaha, dat dacht ik al gezien de zonnige uitstraling, vandaar mn vraag... Maar het mag wel, alleen moet je het dan bij je foto zetten, dan is het prima...
Verdorie!!! Ik heb foto's gemaakt, krijg ik geen internet op de laptop! Ik ga morgen ff klooien, hoop dat ik het een beetje oprijd voor elkaar krijg
Erg mooie foto Mirjam! Maar heb dan misschien nog een gekke vraag tav de regels: moet je de foto zelf gemaakt hebben??
In principe wel, tenzij je bijv. een leuk idee hebt bij een onderwerp om zelf op de foto te gaan en dan manlief de foto laat maken naar jouw idee en instellingen... (tenminste, dat vind ik, weet niet hoe de andere dames er over denken, hihi!)
Ik weet niet of ik zometeen nog toekom aan mijn andere idee (dus misschien wissel ik vanavond nog ), maar deze foto heb ik van de week gemaakt... Liefde is = een nieuw maatje in je leven!!! 2 Weken geleden hebben wij namelijk onze oude hond in moeten laten slapen en vrij snel daarna hebben wij een nieuw moppie in ons gezin opgenomen omdat tobi niet alleen kan zijn... Een mishandeld hondje uit Spanje, wat nooit liefde gekend heeft, altijd opgesloten is geweest... Vanaf het allereerste moment is het dikke mik tussen die twee, echt genieten!
Ik vraag het ivm met de ingezonden foto van Mirjam (sorry meid, wil echt geen spelbreker zijn) maar die is gemaakt door de fotograaf, gok ik (aangezien haar eigen voeten er op staan).....
Liefde is..... met veel liefde mama's behangwerk er af trekken (grrr haha). Edit: hoe draai ik de foto? Hij staat nu op z'n kant...