Vette hap is altijd 'even' lekker, 2 uur later krijg ik alweer honger... Was niet fotowaardig trouwens... Vanavond bami met zalm en peperroomsaus, wel wat foto's gemaakt, even kijken of er een leuke tussen zit...
Als ik van de week nergens anders meer aan toe kom hou ik het bij deze foto... Bami met zalm en druppelende peperroomsaus...
Daarom zei ik ook, als ik nergens anders aan toe kom, dan is dit het... Mag niet bewerken natuurlijk, haha! Maar ik was dus de saus via een megalepel op de vis aan het laten druppelen voor de foto, alleen was het resultaat niet zoals ik gehoopt had...
gister appeltaart gemaakt met de kids Mijn inzending : Bekijk bijlage 309092 letterlijk net klaar, mhuhahaha mn 1ste glukte appeltaart
Lucymila;Welkom, zie spelregels op pagina 348. Leuke/ lekkere foto's meiden. Ik ga nog even mijn best doen!
is ie ook whahaha, langgeleden eerdere poging verbrande altijd, terwijl ik de gekste dingen bak, als nu ook nog eens simpele koekies zou lukken... eentje vor de fun mn zoontje is wild van appel die waande zich in t paradijs toen ze mee mochten helpen stukjes snijden (lees meer stukjes in hun mond dan ergens anders)
Leuk, al dat eten!! Hier mijn bijdrage: pannenkoeken met spinazie. Let op zoonlief die in de aanval zit hahaha. En dochterlief at ze ook met smaak, haar allereerste pannenkoeken!!