Ziet er lekker uit Smnee! Ik zou denk ik de foto maken zonder de snijplank, heb je nog mooier contrast qua kleur!
Lekkah Smnee!!! Zien eruit alsof ze de avond niet gehaald hebben... Lilli, leuke foto! Hier toch geswitched en vanavond iets meer de tijd genomen voor een foto... Boerenkool stamppot met uitgebakken spekjes (zijn zwart op de foto hier zie ik, maar dat waren ze in het echie niet hoor! (ook niet bij de foto in normaal formaat trouwens)), rookworst en heerlijke jus met uitjes!
Mijn stemmen gaan naar Smnee (ziet er lekker zoet uit!) en Musty (een appeltaart zoals ie hoort te zijn, ook leuk met oven er op).
Mijn stemmen gaan naar Lili, vind het erg leuk gedaan zeker met je zon op de achtergrond!! en Musty, gewoon een enorm lekkere taart
Mijn stemmen gaan naar musty omdat ik dol ben op zelf gebakken dingetjes En naar lilli ik hou van pannenkoeken, en ben benieuwd hoe ze smaken met spinazie
Mijn stemmen gaan naar: Lilli81, mooie foto met je kids op de achtergrond en de pannenkoeken zien er mjammie uit! Mirjam87, leuke foto die net niet alles onthult wat er in de schaal ligt!
Je proeft nauwelijks wat van de pannenkoeken, het vult alleen veel sneller en je krijgt zo ongemerkt nog wat vitamientjes binnen , ideaal dus!
Ik heb musty gebp't maar nog geen reactie ontvangen. Heb wel al een idee voor een nieuw thema, zal ik hem gewoon spuien??
hi meiden sorry! na onval een week zwachtelen gister alsnog in gips gezet @lili... ik vind het een prima onderwerp!
Het nieuwe onderwerp is ochtendtafereel! Hier zijn de onderwerpen en spelregels: Onderwerpen: sneeuw - dwazie emotie - dwazie sport(ief) - binnabinna muziek - dees eten/drinken - eliesja feest - eliesja vrije keuze - anno niem weerspiegeling /reflexie - binnabinna water - queenbee licht - cynnie en anno niem zwart /wit - queenbee makro - queenbee ondersteboven - mvs dromen - mvs luchten - * toen was er een crash geweest * herfst - eliesja flora en fauna - * en toen was het topic ff doodgebloed * rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay Portretten - yenolah Bouwen - MvS Klein geluk - glimworm Herfst - Mausyi en Femmelepem Water - Mauysi en Yenolah Sinterklaas Scarabee Silhouette - Cynnie1984 Kerstdiner - Sheann Steen - Yenolah en BabygirlM Kapot/gebroken Sheann & Scarabee Spiegelbeeld Scarabee Glas - yenolah Signalen - yenolah Oranje Mango26, handbalster, Badhairday82 Tijd - Macy77 Koninklijk - Scarabee Decoratief - Mieks & Handbalster Verkeer - Mieks Dieren - Scarabee Structuur - Yenolah & Femmelepem Licht - yenolah Roest - Scarabee Insecten - Musty Instrumenten - Musty Sprookjesachtig - Mango26 Jong & Oud - Lili81 en Joekie Kind & Huisdier Lili81 Nacht Mango26, Musty, Yenolah Herfstgevoel - Musty Bubbels - yenolah Centraal - Musty Zoet - Lili81 Koud Perzik Contrast Helaas geen inzendingen Wit Yenolah Ondersteboven Scarabee Liefde - Mirjam87 Eten - Musty en Lili81 Ochtendmoment - ...... Inzenden kan tot en met woensdag 20 maart om 22:00 uur. Regels - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; bij uitbrengen van je stem(men) is het leuk als je erbij vertelt waarom die foto(s) jouw stem(men) verdient/verdienen - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp.