Whooohooo Mirjam! Echt een gave foto! Zijn dat nijntjes ? @Andere meiden, tijdje afwezig geweest maar ga proberen weer mee te doen!
Mirjam: nou ik geef op, jij hebt het toppunt van zacht al laten zien hihihi. Scarabee: welkom terug!!
haha dames niet opgeven er zijn vast nog leuke zachte kiekjes te maken!! @scarabee, ja het zijn nijntjes
Hoi hallo, daar ben ik ook weer eens. Ik ga er zeker weer induiken, ik ben veel te lang afwezig geweest hier. Verhuizing achter de rug, internet weer aangesloten, geen redenen meer om niet mee te doen. Mirjam, dat wordt al meteen een moeilijke om te overtreffen. Lief en zeker zacht! Ook ff terug gekeken, prachtige foto's allemaal. Tot wanneer hebben we? Ik moet de draad weer oppikken.
Yenolah: ook welkom terug . We hebben tot volgende week woensdag. De 'regels' moet idd nog even geplaatst worden, bedenk ik me nu!
Het nieuwe onderwerp is zacht! Hier zijn de onderwerpen en spelregels: Onderwerpen: sneeuw - dwazie emotie - dwazie sport(ief) - binnabinna muziek - dees eten/drinken - eliesja feest - eliesja vrije keuze - anno niem weerspiegeling /reflexie - binnabinna water - queenbee licht - cynnie en anno niem zwart /wit - queenbee makro - queenbee ondersteboven - mvs dromen - mvs luchten - * toen was er een crash geweest * herfst - eliesja flora en fauna - * en toen was het topic ff doodgebloed * rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay Portretten - yenolah Bouwen - MvS Klein geluk - glimworm Herfst - Mausyi en Femmelepem Water - Mauysi en Yenolah Sinterklaas Scarabee Silhouette - Cynnie1984 Kerstdiner - Sheann Steen - Yenolah en BabygirlM Kapot/gebroken Sheann & Scarabee Spiegelbeeld Scarabee Glas - yenolah Signalen - yenolah Oranje Mango26, handbalster, Badhairday82 Tijd - Macy77 Koninklijk - Scarabee Decoratief - Mieks & Handbalster Verkeer - Mieks Dieren - Scarabee Structuur - Yenolah & Femmelepem Licht - yenolah Roest - Scarabee Insecten - Musty Instrumenten - Musty Sprookjesachtig - Mango26 Jong & Oud - Lili81 en Joekie Kind & Huisdier Lili81 Nacht Mango26, Musty, Yenolah Herfstgevoel - Musty Bubbels - yenolah Centraal - Musty Zoet - Lili81 Koud Perzik Contrast Helaas geen inzendingen Wit Yenolah Ondersteboven Scarabee Liefde - Mirjam87 Eten - Musty en Lili81 Ochtendmoment Handbalster Vies Handbalster Zacht Nog geen winnaar Inzenden kan tot en met woensdag 17 april om 22:00 uur. Vanaf dan kun je stemmen tot zaterdag 20 april om 22:00 uur. Regels - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; bij uitbrengen van je stem(men) is het leuk als je erbij vertelt waarom die foto(s) jouw stem(men) verdient/verdienen - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp.
Nou, ik vond het nogal een uitdaging om die nijntjes te toppen. Maar goed, toch maar een keuze gemaakt uit mijn 40 pogingen, ghehe. Groen, superzacht mos. Groen vind ik een mooie kleur. Wel met mijn mobiel gemaakt, want ik had tijdens deze wandeling natuurlijk mijn camera niet mee
Sorry, door 2 weken griep hier in huis dit topic helemaal vergeten... Mijn stem gaat naar Mirjam87! Zachter, liever en pluiziger kan haast niet...
Jaaa gefeliciteerd! Ben benieuwd naar het nieuwe onderwerp.. Moet echt nodig weer eens mee gaan doen, maar ja, die konijnenfoto kon ik echt niet aan tippen hoor
Haha wel een beetje flauw om zo te winnen Hmm beetje voor de hand liggend thema maar ik ga voor LENTE
Het nieuwe onderwerp is LENTE! Hier zijn de onderwerpen en spelregels: Onderwerpen: sneeuw - dwazie emotie - dwazie sport(ief) - binnabinna muziek - dees eten/drinken - eliesja feest - eliesja vrije keuze - anno niem weerspiegeling /reflexie - binnabinna water - queenbee licht - cynnie en anno niem zwart /wit - queenbee makro - queenbee ondersteboven - mvs dromen - mvs luchten - * toen was er een crash geweest * herfst - eliesja flora en fauna - * en toen was het topic ff doodgebloed * rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay Portretten - yenolah Bouwen - MvS Klein geluk - glimworm Herfst - Mausyi en Femmelepem Water - Mauysi en Yenolah Sinterklaas Scarabee Silhouette - Cynnie1984 Kerstdiner - Sheann Steen - Yenolah en BabygirlM Kapot/gebroken Sheann & Scarabee Spiegelbeeld Scarabee Glas - yenolah Signalen - yenolah Oranje Mango26, handbalster, Badhairday82 Tijd - Macy77 Koninklijk - Scarabee Decoratief - Mieks & Handbalster Verkeer - Mieks Dieren - Scarabee Structuur - Yenolah & Femmelepem Licht - yenolah Roest - Scarabee Insecten - Musty Instrumenten - Musty Sprookjesachtig - Mango26 Jong & Oud - Lili81 en Joekie Kind & Huisdier Lili81 Nacht Mango26, Musty, Yenolah Herfstgevoel - Musty Bubbels - yenolah Centraal - Musty Zoet - Lili81 Koud Perzik Contrast Helaas geen inzendingen Wit Yenolah Ondersteboven Scarabee Liefde - Mirjam87 Eten - Musty en Lili81 Ochtendmoment Handbalster Vies Handbalster Zacht Mirjam87 Lente - Nog geen winnaar Inzenden kan tot en met woensdag 1 mei om 22:00 uur. Vanaf dan kun je stemmen tot zaterdag 4 mei om 22:00 uur. Regels - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; bij uitbrengen van je stem(men) is het leuk als je erbij vertelt waarom die foto(s) jouw stem(men) verdient/verdienen - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp. VEEL SUCCES!