Gefeliciteerd Mirjam! En leuk nieuw onderwerp! Ja, het zou leuk zijn als er weer eens meer mensen mee doen
Ik ga voorlopig voor deze als inzending! Een prachtige blauwe lucht, bloemetje erbij. Alleen jammer dat er niet ook nog een van de tientallen koolwitjes net overheen vloog. Is alleen een weekje eerder gemaakt...
Mooi Yenolah! Ik heb deze als voorlopig, gisteren gemaakt Ga er nog wel op uit, leuk onderwerp, dus wie weet ..
hmmmmmm ik ga voor : Bekijk bijlage 320693 lekker klassiek bloessem bij mn moeder voor de deur ik blijf het prachtig vinden
En dit is mijn inzending! Een nest bij ons in de schutting. Helaas nog geen eieren of baby vogeltjes .
Wow, mooie lentefoto's meiden!!! Moet nog even goed nadenken waar mn stem heen gaat... Hier had ik dus foto's gemaakt van de allereerste vlinders die in de zon lagen op te drogen, alleen waren ze allemaal gruwelijk overbelicht, had iets geks gedaan met de instellingen, dus niet wedstrijdwaardig helaas...
Lieveheersbeestje die over een gele tulp kruipt. Bekijk bijlage 321747 Deze lentefoto is van vorig jaar, maar vind hem nog steeds tof.
Mijn lente foto is ook van verleden jaar! Dit is tevens mijn eerste inzending, zie dit topic voor het eerst
Mijn 1e stem gaat naar Scarabee; mooie strakke compositie! En de 2e naar Mango: Leuke originele invulling van het onderwerp Leuk om uit zoveel inzendingen te kunnen kiezen! Gr handbalster