Mijn stemmen gaan naar: Scarabee: Lovely zo'n zonnig, knus laantje met die mooie bloesem, krijg er echt een lentegevoel bij... Musty: Prachtige bloesem, mooie zachte kleuren tegen een blauwe lucht, ik hou drvan...
Mijn stemmen (hopelijk nog op tijd) gaan naar handbalster en furby. Beiden mooie compositie en kleuren
Indien ik nog mag stemmen gaat mijn stem uit naar handbalster en mango. Handbalster erg mooie foto, netjes qua techniek. Mango jou foto geeft mij een echt lente gevoel
Jaaaa meiden, eigenlijk is stemmen tot 22 uur he... Maar laten we het voor deze ene keer maar even te laat doen dan, omdat het zonnetje zo lekker schijnt Mijn stemmen gaan naar: Handbalster was er meteen al verliefd op Geen woorden verder, gewoon een superplaatje! Mango origineel en lente-achtig schattig Ik ga de stemmen even tellen!
ik ben te laat maar had tot vanacht visite mijn stem gaat naar Mango, zo puur en simpel ennnnnnnnn moeilijk moeilijk hmmmm handbalster! prachtige close up @ furby.... vind hm prachtig, was moeilijk jij of handbalster, maar vind hm iets overbelicht (is ook heel moeilijk met die zon) @scarabee..... leuk idee (geloof allemaal bloesem bomen?) alleen t valt weg door t grauwe @yenolah.... niets op aan te merken maar vind hm niet zo spannend @mirjam.... ik zou hm iets dichterbij genomen hebben was moeilijk kiezen zeg!
Gefeliciteerd Mango en Handbalster ! Hopelijk nu ook weer een onderwerp waar iedereen iets mee kan, echt leuk dat er zoveel meededen
Oops Musty ik had de stemmen al geteld... Maar dan heb ik die van jou nog meegeteld nu. Idd de bloesem valt een beetje weg Had nog andere foto's waar je het wel duidelijk zag, maar dan waren de stammen en het gras zo donker, vond ik niet lente-achtig
Musty, ik ben in de war.......... stem je nou op handbalster EN mango ? Want in dat geval hebben beide dames gewonnen.
Nou t gaat weer lekker haha. Ik had de stemmen al geteld, en toen er 2 winnaressen uitkwamen plaatste ik dat, maar ondertussen zette Musty nog haar stemmen neer. Anyway, 2 winnaressen dus!! En nu koffie
Haha bedankt voor alle stemmen! Mango, ook een terechte winnares, jij mag van mij wel een nieuw onderwerp bedenken. Gr
Als handbalster het balletje bij mij legt, dan hak ik nu de knoop door... Het nieuwe onderwerp is Kleurrijk!!! Ik hoop op veel inzendingen...
Het nieuwe onderwerp is KLEURRIJK Hier zijn de onderwerpen en spelregels: Onderwerpen: sneeuw - dwazie emotie - dwazie sport(ief) - binnabinna muziek - dees eten/drinken - eliesja feest - eliesja vrije keuze - anno niem weerspiegeling /reflexie - binnabinna water - queenbee licht - cynnie en anno niem zwart /wit - queenbee makro - queenbee ondersteboven - mvs dromen - mvs luchten - * toen was er een crash geweest * herfst - eliesja flora en fauna - * en toen was het topic ff doodgebloed * rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay Portretten - yenolah Bouwen - MvS Klein geluk - glimworm Herfst - Mausyi en Femmelepem Water - Mauysi en Yenolah Sinterklaas Scarabee Silhouette - Cynnie1984 Kerstdiner - Sheann Steen - Yenolah en BabygirlM Kapot/gebroken Sheann & Scarabee Spiegelbeeld Scarabee Glas - yenolah Signalen - yenolah Oranje Mango26, handbalster, Badhairday82 Tijd - Macy77 Koninklijk - Scarabee Decoratief - Mieks & Handbalster Verkeer - Mieks Dieren - Scarabee Structuur - Yenolah & Femmelepem Licht - yenolah Roest - Scarabee Insecten - Musty Instrumenten - Musty Sprookjesachtig - Mango26 Jong & Oud - Lili81 en Joekie Kind & Huisdier Lili81 Nacht Mango26, Musty, Yenolah Herfstgevoel - Musty Bubbels - yenolah Centraal - Musty Zoet - Lili81 Koud Perzik Contrast Helaas geen inzendingen Wit Yenolah Ondersteboven Scarabee Liefde - Mirjam87 Eten - Musty en Lili81 Ochtendmoment Handbalster Vies Handbalster Zacht Mirjam87 Lente - Mango & Handbalster Kleurrijk - Nog geen winnaar Inzenden kan tot en met woensdag 15 mei om 22:00 uur. Vanaf dan kun je stemmen TOT zaterdag 18 mei om 22:00 uur. Regels - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; bij uitbrengen van je stem(men) is het leuk als je erbij vertelt waarom die foto(s) jouw stem(men) verdient/verdienen - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp. VEEL SUCCES!