Hier op het forum heb je een onderwerp over fotografie, is voor sommige misschien ook leuk; http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/343766-hobby-fotografen-tips-trucs-398.html
Mijn stemmen gaan naar: Handbalster: prachtige foto, mooi die paarse fuchsia zo tegen een heldergroene achtergrond! Yenolah: Slushpuppies... In alle kleuren en smaken... Het water loopt me in de mond!
Hee meiden, Stemmen mocht tot zaterdag 22 uur Zelfde als vorige keer haha De stemmen zijn geteld, winnares : Mango!! Gefeliciteerd meid Ben benieuwd naar het nieuwe onderwerp
Hmmmz, iedere keer zit in mijn hoofd, stemmen tot zondagavond... Maar goed, Grazie mille voor alle stemmen!!!!! Ga even broeden op een nieuw onderwerp...
En even een voorstel, zullen we de onderwerp/winlijst een stuk inkorten? Eerste 10-20 eraf oid? Dat maakt het wat makkelijker om een onderwerp te zoeken die nog niet in de lijst staat...
Onderwerpen lijst is ingekort Deze lijst gaat tot ongeveer 2 jaar terug. Het nieuwe onderwerp is DRUPPELS (of spetters of spatten of nja punt is duidelijk ) Hier zijn de onderwerpen en spelregels: Onderwerpen: rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay Portretten - yenolah Bouwen - MvS Klein geluk - glimworm Herfst - Mausyi en Femmelepem Water - Mauysi en Yenolah Sinterklaas Scarabee Silhouette - Cynnie1984 Kerstdiner - Sheann Steen - Yenolah en BabygirlM Kapot/gebroken Sheann & Scarabee Spiegelbeeld Scarabee Glas - yenolah Signalen - yenolah Oranje Mango26, handbalster, Badhairday82 Tijd - Macy77 Koninklijk - Scarabee Decoratief - Mieks & Handbalster Verkeer - Mieks Dieren - Scarabee Structuur - Yenolah & Femmelepem Licht - yenolah Roest - Scarabee Insecten - Musty Instrumenten - Musty Sprookjesachtig - Mango26 Jong & Oud - Lili81 en Joekie Kind & Huisdier Lili81 Nacht Mango26, Musty, Yenolah Herfstgevoel - Musty Bubbels - yenolah Centraal - Musty Zoet - Lili81 Koud Perzik Contrast Helaas geen inzendingen Wit Yenolah Ondersteboven Scarabee Liefde - Mirjam87 Eten - Musty en Lili81 Ochtendmoment Handbalster Vies Handbalster Zacht Mirjam87 Lente - Mango & Handbalster Kleurrijk - Mango Druppels - *Nog geen winnaar* Inzenden kan tot en met woensdag 29 mei om 22:00 uur. Vanaf dan kun je stemmen TOT zaterdag 1 juni om 22:00 uur. Regels - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; bij uitbrengen van je stem(men) is het leuk als je erbij vertelt waarom die foto(s) jouw stem(men) verdient/verdienen - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp. VEEL SUCCES!
Zoiets dacht ik al ja... Alleen druppels als onderwerp is genoeg hoor, had mn onderwerp eerst spatten genoemd en erachter (of spetters) gezet, maar bedacht me later dat die dingen gewoon druppels heten, dus veranderd, maar vergeten de 'of spetters' weg te halen...
Hey meiden, Ik ga morgen een weekje op vakantie, dus heb geen kans meer om een nieuwe foto te maken. Onderstaande is van vorig jaar: Bekijk bijlage 326287 Regendruppels op het gras. Gr handbalster