Ik heb misschien op de valreep nog een inzending. Vandaag de laatste dag toch? Het begint hier te miezerregenen. Anders doe ik een inzending van een maandje terug.
Nou, ik ga nog ff snel inzenden hoor. Het is hier pas 21.24 Hopelijk mag-ie nog mee doen. Edit: hier is mijn inzending. Vanmiddag gemaakt. Moest hem even verkleinen voor upload.
Ik wilde kijken tot hoelang ik had... Wat dom! Ik stem op handbalster, ziet er prachtig uit. Zoiets wilde ik ook maken hihi
Heb niet meer kunnen meedoen, en ook geen mooie druppels kunnen vinden in de oude doos. Mijn stem gaat in ieder geval naar Yenolah. Bijzondere foto. Vraag me nog wel af of je dat water er zelf op hebt gegooid of dat het regen is
Nee, deze heb ik net op het nippertje kunnen maken, want het regende echt die middag. Het is trouwens steeds knudde weer Mijn stemmen gaan naar handbalster, heel mooi scherp en mooi licht/donker spel, en furby, inderdaad mooi abstract bijna.
Mijn stemmen gaan naar Lili81 en Handbalster. Ik vind de foto van Lili81 erg leuk. Prachtig kindje en leuk dat opspattende water! Handbalster zoals gewoonlijk weer een prachtige foto!
Gefeliciteerd Handbalster!!!!! Je zou ook mijn stem gehad hebben, het is een prachtige, heldere, sprankelende foto... (waarom denk ik toch iedere keer tot zondag stemmen, het blijft maar in mn hoofd zitten en ik blijf dus te laat zijn... )
Komt dat even goed uit, heb net een uurtje terug een fotoshoot gedaan met mn mannen, met in mn achterhoofd het thema beweging... Hopelijk zit er wat leuks tussen!