Beetje late update: Het nieuwe onderwerp is Fotobewerking Hier zijn de onderwerpen en spelregels: Onderwerpen: rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay Portretten - yenolah Bouwen - MvS Klein geluk - glimworm Herfst - Mausyi en Femmelepem Water - Mauysi en Yenolah Sinterklaas Scarabee Silhouette - Cynnie1984 Kerstdiner - Sheann Steen - Yenolah en BabygirlM Kapot/gebroken Sheann & Scarabee Spiegelbeeld Scarabee Glas - yenolah Signalen - yenolah Oranje Mango26, handbalster, Badhairday82 Tijd - Macy77 Koninklijk - Scarabee Decoratief - Mieks & Handbalster Verkeer - Mieks Dieren - Scarabee Structuur - Yenolah & Femmelepem Licht - yenolah Roest - Scarabee Insecten - Musty Instrumenten - Musty Sprookjesachtig - Mango26 Jong & Oud - Lili81 en Joekie Kind & Huisdier Lili81 Nacht Mango26, Musty, Yenolah Herfstgevoel - Musty Bubbels - yenolah Centraal - Musty Zoet - Lili81 Koud Perzik Contrast Helaas geen inzendingen Wit Yenolah Ondersteboven Scarabee Liefde - Mirjam87 Eten - Musty en Lili81 Ochtendmoment Handbalster Vies Handbalster Zacht Mirjam87 Lente - Mango & Handbalster Kleurrijk - Mango Druppels - Handbalster Beweging - Mango Emotie - Handbalster Fotobewerking - *nog geen winnaar* Inzenden kan tot en met woensdag 10 juli om 22:00 uur. Vanaf dan kun je stemmen TOT zaterdag 13 juli om 22:00 uur. Regels - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; bij uitbrengen van je stem(men) is het leuk als je erbij vertelt waarom die foto(s) jouw stem(men) verdient/verdienen - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp. VEEL SUCCES!
Super leuk onderwerp! Daar kan ik wel wat mee . Komt, denk ik, omdat ik in de kern niet zo'n goede fotografe ben, maar dmv fotobewerking nog wel wat leuks er van kan maken. Vanmiddag komt mijn inzending, dan kan ik hem vanaf mn pc uploaden. En Musty: ik denk zo extreem als je zelf wilt?
kk ik ga voor : Bekijk bijlage 335975 aantal weken geleden al gemaakt voor een les manlief gevild (als t te is hoor ik t graag!)
Haha cool, Musty! Ik ben ook benieuwd naar het origineel! Hierbij mijn inzending. Dit is de dochter van een goede vriendin (heb toestemming om de foto hier te plaatsen). Dit is de bewerkte versie:
hebbes!! okay orgineel (speciefiek hiervoorgemaakt) Bekijk bijlage 336054 en uiteindelijk Bekijk bijlage 336055
Oooo leuk! Ik heb nog tot morgen he? Ik had al iets klaar, toen we een virus bleken te hebben en ik alles kwijt ben nu.
Ja als je zoekt op free recovery software of iets moet het wel lukken sommige zijn niet helemaal gratis maar kan je wel een gedeelte mee terughalen. Het kan wel ff wat zoekwerk zijn maar dan heb je iig alles weer terug! Suc6
nou, ik heb maar nieuwe foto's gemaakt, en bewerkt. manlief moet vanavond maar ff verder proberen, want ik krijg niks teruggehaald. bij deze origineel: Bekijk bijlage 336795 bewerkt: Bekijk bijlage 336796
Ik had zulke leuke plannen toen ik het onderwerp bedacht, helaas totaal geen tijd gehad. Dus bij deze ééntje uit de oude doos De originele foto: Bekijk bijlage 336803 En de bewerkte versie: Bekijk bijlage 336802 Groetjes handbalster
Helaas te weinig tijd gehad deze week om een foto echt flink te bewerken, maar heb net even snel wat zitten pielen... 1. Origineel 2. Bewerkt