Mijn 1e stem gaat naar Handbalster, die foto is gewoon *smelt*. Bijzonder is dat je bij de zwart wit foto nog steeds de kleur van de ogen blijft zien.. de foto is prachtig en krijg haast de neiging om het scherm te zoenen ook Over m'n 2e stem moet ik nog even een nachtje slapen
Haha dank je Scarabee!! Mijn 1e stem gaat naar lili,mooie uitsnede en omzetting naar zwart/ wit. Het rechteroog is wel wat donker. En de 2e naar mirjam. Foto met prachtige kleuren geworden door de bewerking
De eerste stem is voor musty, geweldig!! Echt leuk gedaan, hij kijkt er mooi streng voor. De tweede gaat naar scarabee, vind het erg leuk gedaan!
Buuh, weer een sessie gemist. Ik kom nergens meer aan toe sinds mijn man in Nederland werkt en ik hier met de twee alleen zit. En nog wel mijn favoriete onderwerp. Maar goed, laat ik wel mijn stem uitbrengen en wel op Handbalster, wat een mooie oogjes en mooie bewerking.
@Yenolah, is hij voor langere tijd in Nederland? Balen zeg, kan me voorstellen dat je het druk hebt met 2 kleintjes... Mijn stemmen gaan naar: Musty, al vind ik de bewerking persoonlijk helemaal niks, wel heel knap en netjes gedaan! Mirjam87, tsja, gewoon een prachtfoto, en na bewerking lijkt het wel buitenaards, beauty!
Beeeeeeetje te laat maar mijn tweede stem gaat naar Lili81 vind het een mooie sprekende foto geworden
Leuk thema, Scarabee! Vakantie! Uhm, ik zou het niet weten of Musty op vakantie is..... Anders morgen nog even afwachten en anders mag nr 2 een thema verzinnen ofzo??
Hahahha! Ja idd dan mag nummer 2 het verzinnen, anders is zo de week voorbij Lekker Handbalster!! Genietze
Het nieuwe onderwerp is Herinneringen, denk hierbij aan oude dierbare herinneringen Hier zijn de onderwerpen en spelregels: Onderwerpen: rond - mvs en queenbee geloof, hoop, liefde - eliesja en the Lady rood - the Lady en NooNoo oud en versleten - queenbee snelheid - eliesja diepte - Lotte spreekwoorden en gezegden - Silmarien lente - chivay groen - chivay passie yenolah heet/hitte I S natuur I S kleurrijk chivay veiligheid - Liedjepiedje & Chivay Close up - Yenolah Straatfotografie - Eliesja & Chivay Portretten - yenolah Bouwen - MvS Klein geluk - glimworm Herfst - Mausyi en Femmelepem Water - Mauysi en Yenolah Sinterklaas Scarabee Silhouette - Cynnie1984 Kerstdiner - Sheann Steen - Yenolah en BabygirlM Kapot/gebroken Sheann & Scarabee Spiegelbeeld Scarabee Glas - yenolah Signalen - yenolah Oranje Mango26, handbalster, Badhairday82 Tijd - Macy77 Koninklijk - Scarabee Decoratief - Mieks & Handbalster Verkeer - Mieks Dieren - Scarabee Structuur - Yenolah & Femmelepem Licht - yenolah Roest - Scarabee Insecten - Musty Instrumenten - Musty Sprookjesachtig - Mango26 Jong & Oud - Lili81 en Joekie Kind & Huisdier Lili81 Nacht Mango26, Musty, Yenolah Herfstgevoel - Musty Bubbels - yenolah Centraal - Musty Zoet - Lili81 Koud Perzik Contrast Helaas geen inzendingen Wit Yenolah Ondersteboven Scarabee Liefde - Mirjam87 Eten - Musty en Lili81 Ochtendmoment Handbalster Vies Handbalster Zacht Mirjam87 Lente - Mango & Handbalster Kleurrijk - Mango Druppels - Handbalster Beweging - Mango Emotie - Handbalster Fotobewerking - Musty Inzenden kan tot en met woensdag 24 juli om 22:00 uur. Vanaf dan kun je stemmen TOT zaterdag 27 juli om 22:00 uur. Regels - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; bij uitbrengen van je stem(men) is het leuk als je erbij vertelt waarom die foto(s) jouw stem(men) verdient/verdienen - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp. VEEL SUCCES!
Ja, laten we dat maar doen... Ik ben er ook niet aan toegekomen door de hitte en het overlijden van mijn opa.