Dikke digi knuffel voor jou Dwazie ik krijg elke keer een brok in me keel als ik naar de foto kijk!! Terwijl ik je ouders en jou niet eens ken dus kan me niet voorstellen hoe moeilijk het voor jou is om deze foto te zien
Het is idd een erge moeilijke keuze, maar vind toch ook de foto van Dwazie me enorm raken. Dus mijn stem gaat naar Dwazie. Nogmaals knuff voor jou.. Bedankt voor de stemmen meiden...
pffft nu zit ik dus echt met tranen in mijn ogen...(op mijn werk) Ik vind het heel moeilijk te kijken naar die foto maar ook kan ik mijn ogen er niet vanaf houden... Bedankt ladies... knuffels voor jullie
Dwazie kan me voorstellen wat je zegt over het kijken naar de foto van jouw ouders. Knuffel voor jou. Ik vind twee foto's echt enorm mooi, beiden vol emotie. Ik kan ook niet echt een keus maken, daarom wil ik graag mijn punten delen. Mijn stemmen gaan naar: Dwazie en Eliesja
Goh wat moeilijk deze keer... Heb geen foto ingestuurd dus kan ook geen puntjes delen... Mijn stem gaat deze keer naar Binnabinna.
O wacht ff .... als je een foto hebt ingezonden heb je 2 punten te vergeven en zonder inzending 1 punt. Was ik ff vergeten . Ik heb geen foto ingezonden, maar 1 punt aan Dwazie en 1 punt aan Eliesja gegeven. Moet dus 1 punt intrekken. Nou dat is geen makkelijke opgave ...... denk denk ...... mijn stem gaat dan naar: Dwazie! sorry Eliesja
@Toetie, ohjee.. is de jouwe vergeten? Hierbij de foto van Toetie! http://i401.photobucket.com/albums/pp99/evelienluijtjes/bart1.jpg Heb maar ff de vrijheid genomen om het stemlijstje opnieuw te plaatsen met de foto van Toetie! Xx --- Alievalkie Zwangerschapspagina Dees68 Zwangerschapspagina Dwazie1980 Zwangerschapspagina Yessica Zwangerschapspagina Eliesja Zwangerschapspagina Dimmel Zwangerschapspagina Setteke Zwangerschapspagina Cynnie1984 Zwangerschapspagina Binnabinna Zwangerschapspagina Queenbee Zwangerschapspagina
Ik vind het heel moeilijk om een foto met verdrietige emotie te kiezen, ieders foto straalt zoveel gevoel en dus ook emotie uit dat ik op iedereen wil stemmen. Voor jullie allemaal prachtige mooie foto's!!! Mijn stem gaat cynnie1984 een foto waar meerdere emoties inzitten
Owwww shit dat meen je niet?! Dat heb ik ergens gemist, sorry sorry sorry! Zal even de lijst opnieuw posten!
Wacht, ik zie net dat Queenbee me al voor was! (dankjewel meid!) Sorry Toetie! Had alleen gezocht naar foto's, en niet naar links. *bloos* Vind het zo stom van mezelf! Ehm, moeten we nu opnieuw stemmen ofzo? Vind de foto van Toetie wel heel mooi!
...maar...et maakt mij verder niet uit...de foto van Toetie is niet voor dit onderwerp gemaakt, maar een oudere foto..