Er hoeft van mij niet opnieuw gestemd te worden hoor. Volgende keer beter. Mijn stem gaat naar binnabinna. @Eliesja, mijn foto is niet de enige foto die eerder gemaakt is hoor.
@Toetie; fijn dat je 't zo goed opneemt. De winnaar vandaag isssssssssssssssss..................... DWAZIE1980!!! Van harte gefeliciteerd!
wauww weer gewonnen... superr bedankt..iedereen !!! nu vandaag een nieuw onderwerp.... ik zeg.....mmmm..... Sport(ief) (een luchtig onderwerp dacht ik)
Gefeli Dwaasje Ik vind het eigenlijk leuker als het een foto is die gemaakt is voor de opdracht dus geen archieffoto. Ik zie nu ook af en toe archieffoto's waar het niet bij is vermeld. Persoonlijk vind ik het meer een uitdaging om iets te verzinnen dat past binnen het onderwerp. Deze ronde sla ik over, ik heb niks met sport.
oh oke, maar dan stond het er niet bij dan, bij jou wel namelijk. Dwazie van harte gefeliciteerd met je winnende emotie foto...toch wel beetje dubbel om je te feliciteren met een emotionele foto.. Het nieuwe onderwerp sport, hmm es kijken of me dat gaat lukken.. @I S, dank je meis.
Leuk nieuw onderwerp! @Dees; misschien kun je je zoontje fotograferen als ie aant fietsen is? Ik heb zelf eigenlijk ook niks met sport, zal eens kijken of ik wat leuks tegenkom.
..ligt een beetje stil hier, niemand inspiratie? ikke ook niet hoor, dus heb maar een oude foto uit de doos gehaald, sorry, maar heb ook niet zoveel met sport en om nou mijn kids daarmee lastig te vallen.. dus hier mijn dochter op de trampoline..haar vorm van beweging.. Bekijk bijlage 50345
Met het zwemmen zondag een foto gemaakt van me dochter onder water. (ook sport toch ??) Bekijk bijlage 50385
@Binna, die foto is echt super gaaf! @Eliesja, leuke foto. Morgen ga ik mijn best eens doen voor een foto