dank jullie wel.. @binnabinna, heel leuk zo'n onderwaterfoto! super!! @dimmel, leuke foto, is idd ook een sport!
De foto's druppelen langzaam weer binnen ..... leuk ..... m.n. die van Binnabinna!!! Nou hier geen inspiratie .... ben ook niet sportief, dus dat helpt niet. Heb (helaas) geen kinderen, waarvan ik anders een sportieve actiefoto zou kunnen maken. Probeer nog wat te verzinnen.
wauw wat en gave fotos alweer.. had stiekem een beetje spijt van mijn onderwerp.. hahaha omdat ik zelf niet veel inspiratie had... maar ik zie dat jullie er weer genoeg uithalen geweldig mijn foto is ook uit het archief... mijn sportieve zoon... (lijkt op zn moeder)
In principe vanaf volgende week woensdag... Maar je kunt je stem wel per uitzondering iets eerder uitbrengen bij mij, dan sla ik 'm alvast op. Alleen heb je dan natuurlijk kan dat je een (of meerdere) foto mist.
Wat een leuke foto's al. Vooral de onderwater foto. Ik heb nog nix kunnen bedenken, misschien krijg ik nog een helder moment hahaha
Oeh leuke foto's zijn er al binnen zeg! Sport(ief) was het thema he? Weet niet of het deze week gaat lukken iets in te zenden, ben druk met sorteren en bewerken van foto's die ik zondag heb gemaakt tijdens mijn allereerste fotoshoot-opdracht! Whaa! Heb net 1tje op mijn site gezet, en de reacties stromen binnen! Cool!
Ik ben even een midweekje met vakantie geweest en ook nog een sportief kiekje kunnen schieten: Bekijk bijlage 51090
Leuke inzendingen allemaal al zeg! Is het inzenden nu tot morgen? Vergeet het steeds.. heb zelf nog geen foto kunnen maken, nog helemaal geen tijd voor gehad.. denk dat me dat vanmiddag wel even gaat lukken..