mijn stem gaat naar chivay! onwijs leuke foto! helaas heb ik deze keer niet mee kunnen doen, hadden weer zieken thuis en zelf ben ik druk met een cursus voor werk, kom tijd te kort...
@ Binna Van harte proficiat met de geboorte van je dochter! Wat een prachtige namen!! (Past super samen) Bedankt voor de stemmen Lucia, Yenolah, Fem & Daantje!
Tnxss voor de stemmen allemaal.. Had ik echt niet verwacht!! Ga vandaag even flink brainstormen over het onderwerp.. Heb al wel wat ideetjes... nu dus even knoop doorhakken!
Van harte Chivay! Ik wilde net gaan stemmen, op jouw foto ook, maar was idd vergeten dat dat niet meer kan vandaag.. Ben erg benieuwd naar het nieuwe onderwerp!
Binnabinna gefeliciteerd met Lexie!! Oeps .... het is alweer zondag .... ik ben helemaal vergeten te stemmen (ik vond er erg veel mooi en leuk, maar mijn stemmen hadden denk ik naar Yenolah en QB gegaan ..... sorry dames ). Maar niets ten nadele van jouw foto Chivay .... vind ik ook leuk en vooral lief. Gefeliciteerd ..... ben benieuwd naar het nieuwe onderwerp!! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Zooo even een middagje brainstormen... Ik dacht aan het volgende onderwerp: "Groen" Kun je veel kanten mee op dacht ik zo Mocht hij al ooit geweest zijn dan heb ik nog een backup staan..
groennnnnnn hmmm.... Binnabinna, wat een geweldige namen hebben jou kindjes!!! Gefeliciteerd met de kleine meid!
@Is. Dank voor de felicitatie ze heet alleen Sky Lexie @Chivay. Leukkk onderwerp ga kijken of ik tijd heb om mee te doen met iets binnens huis @yEnD. Dankje
Ik heb al wat met thema groen Deze foto heb ik 10 dagen geleden gemaakt, toen ik de eerste vijgen weer in de bomen zag verschijnen. Ik was eigenlijk met mijn camera op pad om een regenachtige dag vast te leggen voor mijn blog.
nog van harte gefeliciteerd, leuk onderwerp, we gaan weer aan de slag!! insturen mag t/m woensdag 11 mei!