ff uit de 'spelregeltjes'; "foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp" .. -- Leuk! Groen! Daar kan ik wel wat mee!
Gelukkig iets gevonden dus wat niet al eerder als onderwerp geweest is! Heb zelf al verschillende ideetjes.. eens kijken wat er op mijn pad komt!
Niet erg origineel, maar vond het zo'n leuk gezicht, dat ik toch voor deze ga! Manlief is de tegels uit de achtertuin aan het halen en bij sommige blijft er wat onkruid aan plakken...
Trouwens nog 1 foto gemaakt daarnet, maar die valt niet echt in de categorie 'groen'... Er had zich een pad verschanst in onze tuin, onder de tegels. Omdat ik het zielig vond hem zo open & bloot te laten zitten, heb ik hem naar een sloot gebracht een stukje verderop en hem langs de kant vrijgelaten. Toen heb ik deze foto gemaakt. Vond 'm eigenlijk wel erg gaaf, zeker als je nagaat hoe eng ik allerlei beestjes vind
Wat een mooie foto's weer zeg. Ik ben op vakantie geweest, dus even nog geen foto's hier. Misschien dat het morgen nog lukt.... Jammer genoeg niets groens gefotografeerd daar Femme
Mooie, leuke foto's alweer zeg. Ik heb nog geen inspiratie. MvS wij hebben ook diverse padden in onze tuin .... bracht ze ook altijd naar de kant van de sloot .... maar daar schijnt een pad helemaal niet op zitten te wachten. Padden leven niet in/bij de sloot. Kikkers wel. Padden gaan alleen richting sloot na het paren of zo. Heb ik eens van een padden-kenner gehoord. Ik laat ze voortaan maar lekker zitten in de tuin (vind ze ook niet eng). Wel leuke foto van de pad trouwens! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Ik weet het, dat padden niet erg op een sloot zitten te wachten Daarom is het meer een grasveldje met in de buurt een sloot geworden Ik vond het alleen zielig om 'm in onze tuin te laten, omdat daar geen uitweg is en ik kan me niet voorstellen dat zo'n beestje alles wat hij nodig heeft kan vinden in onze (tijdelijke) zandvlakte....
O, jij wist het ook al. Is ook zo dat ie lekkerder in een grasveldje rond kan hobbelen, dan in jullie 'woestijn'. Succes met opknappen van de tuin! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Beetje laat, maar nog gefeliciteerd, Chivay! Leuk onderwerp, ga eens even kijken wat ik daar mee kan. Mooie foto's zijn er al ingezonden!
Ik zat net te kijken tot wanneer het insturen was, woensdag dus. Ik heb wel eentje, maar die is de vrijdag voor bekendmaking gemaakt.. wi liever een nieuwe maken.. Mocht dat niet lukken plaats ik de 'oude'..