Ik krijg mijn camera zoals het nu lijkt dit weekend weer, dus dan ga ik plaatjes schieten! Heb al van allerlei leuke beestjes gespot in mijn tuin...
Nou, ben ik weer hoor! We zijn zatermiddag naar Drenthe gegaan en gisteravond thuisgekomen. Heb de camera weer dus heb een hele leuke foto gemaakt, zal ik zo plaatsen!
dames wat een geweldige topic wil graag mee doen met jullie en wat met jullie delen mijn schat die denkt dat de wipper van hem is onze toby
hahaha ja egt geweldig ik had net jamy fruithap gegeven en mevrouwtje ging er gewoon in zitten ik denk wat krijgen we nu toch weer bedankt voor je compliment kus joanita
Leuke foto's weer. Ik heb er wat gemaakt van de katten hier. Maar die staan nog op m'n camera. Voor woe avond toch?
Geloof het wel ja. En dan tot zaterdag stemmen volgens mij? B en N heeft de 'regels' bedacht.. ze zal hier nog wel langskomen lijkt me!
B en N is er nog hoor Heb van het weekend zelf ook foto's gemaakt en momenteel de leukste aan het uitzoeken . Foto's mogen inderdaad tot woensdag geplaatst worden vervolgens kan er gestemd worden t/m zaterdag. De winnaar kiest het nieuwe onderwerp en laat dit uiterlijk zondag avond weten zodat iedereen genoeg tijd heeft om een foto te maken . 1 ding is zeker er zitten veel dieren vrienden hier op het forum