Wij hebben een vliegende kat in huis, hij doet hier superman na en wil net weg vliegen... Bekijk bijlage 9809
Dank jullie wel! Haha.. Tja, hij heet Rambo en zo gedraagt hij zich ook.. Dus, ik moest deze foto er gewoon op zetten!
Oh... OOPS!! Nee, sorry! Jullie mogen dus niet op mij stemmen! Dom, dom, dom.. Ik ga op zoek naar een andere foto.. Mijn excuses! Even kijken of ik deze foto kan verwijderen..
Nou het geeft toch niet of je hem nu vandaag of 2 weken geleden hebt gemaakt.... Als je hem maar zelf gemaakt hebt? Of zie ik het verkeerd?
Ik heb hem niet deze week gemaakt, maar een tijdje terug. Weet niet precies wanneer. Maar geen maanden terug ofzo. Anders moet Rambo zo nog maar een kunstje doen! Hihi.. Ik hoor het wel..
Wat een leuke inzendingen!!! Sjanienu1 ik vind die van jou echt super orgineel!! En de superman kat is ook erg leuk, voor deze keer vind ik het niet erg hoor dat hij wat ouder is maar de reden waarom ik het er bij heb gezet omdat ik het leuk vind om te zien wat mensen in korte tijd kwa toch op de foto kunnen zetten. Ik heb ook nog wel een hele mooi foto van een straaljager die in frankrijk over ons hoofd vloog maar dat vind ik niet helemaal "eerlijk". Ik zit trouwens nog steeds met mijn camera in de hand te wachten tot er iets voor bij komt vliegen .
Ja maar gaat het niet om de kwaliteit van de fotograaf met een fotowedstrijd? Ook al kun je niks winnen.... ik denk dat veel mensen soort van trots zijn op een foto en die graag willen plaatsen. Maar goed het maakt ook niet uit....Als je het maar leuk vindt. Fijne avond, kom woensdag avond wel even kijken naar de inzendingen.
Hey.. Ja, er zijn leuke inzendingen! Ik snap jou regel hoor, ben het hier ook mee eens. Jij bent tenslotte de gene die dit heeft bedacht dus jij bepaalt de regels toch? Bij het volgende onderwerp zou ik een recente foto plaatsen. Ik heb erover heen gelezen.. Liefs, Sensa
Laat ik het zo zeggen als jullie het leuker vinden dat je ook foto's mag plaatsen die eerder gemaakt zijn dan vind ik het prima Voor mezelf zal ik de uitdaging erin houden om binnen die week een passende foto te maken
Mij maakt het niet uit. Vind recente foto's wel leuker denk ik. Dan moet je meer je best doen. Anders is het een kwestie van zoeken op je pc. Anders zet de maker er toch bij wanneer hij is gemaakt en waarom? Dan kan dat misschien ook meewegen met de 'jury'?
Laten we dat maar doen inderdaad, dus de voorkeur gaat uit naar een foto die gemaakt is in de desbtreffende week. We gaan er van uit dat iemand die een oudere foto plaatst dit eerlijk vermeld zodat dit mee genomen kan worden door de stemmers.