Het is ook echt een hele mooie foto helemaal voor een foto die met een telefoon gemaakt is! Maar nu moet jij natuurlijk ook nog even je stem uit brengen
Het kan nog spannend worden de "stembus" sluit zaterdag rond 12:00 - 13:00. Dan worden de stemmen geteld en de winnaar bekend gemaakt (Zover die niet al bekend is tegen die tijd )
Ehm, ik wil niet kinderachtig doen, maar het was toch de regel dat je alleen mag stemmen als je ook een foto hebt ingestuurd? Dit vond ik juist zo'n goede regel omdat je daarmee voorkomt dat iemand al zijn vriendinnen laat stemmen. (niet dat dat hier gebeurd is denk ik, maar ik dacht:ik vraag het toch even.. )
Ik stem voor de 'vliegende kat' van Sensa. Vind dierenfoto's altijd uniek omdat het altijd spontaan gebeurt. Mocht het nou zo zijn dat ik hier niet meer antwoord van het weekend dan zal ik waarschijnlijk aan het bevallen zijn. Laat het nou toevallig dan ook zo zijn dat ik de meeste stemmen heb, dan gaat de winnaar door naar degene die als 2e de meeste stemmen heeft.
Haha begrijpelijk hoor Sjanienu1, bevallen gaat voor . *zie het al voor me , even wachten hoor kleintje mama moet even een thema bedenken en foto plaatsen*. Je mag me eventueel ook een Thema pb-en mocht je dan niet kunnen reageren dan kan ik het Thema plaatsen voor je. (al zal je dan natuurlijk niet mee kunnen doen aan je eigen thema )
Hier ook mijn stem.. Ik stem op het vliegende boxspeeltje! Sjanienu1, alvast heel veel succes als je dit weekend gat bevallen.. Liefs, Sensa
Hé wat leuk, we hebben op elkaar gestemd! Ja bedankt, ik hoop dat het dit weekend gaat gebeuren, ben het echt beu nu. Het begint al wat te rommelen hier maar ja dat kan dan nóg wel ff duren.
Toen ik jouw foto zag moest ik wel lachen, humor! Dus, vandaar mijn stem. Hopelijk komt de kleine snel.. Succes nog even. Liefs, Sensa
We hebben momenteel een gelijk spel tussen QueenBee en Sena. Nog 1 uur en dan gaat de stembus dicht, als het gelijk spel blijft dan gaan we kijken naar de stemmen van de fotoplaatsers deze wegen zwaarder mee dan de "alleen stemmen niet plaatsen" stemmen.
En de WNNAAR is QUEENBEE !!!!!!!!!!! van harte gefeliciteerd en veel plezier/succes met het bedenken van een nieuw thema!!! (ps. queenbee had 1 stem meer kijkende naar de stemmer van de stemmers die zelf ook een foto hebben geplaatst)