Joehoei! Hihi! Leuk! Dus is het aan mij om een nieuw onderwerp te bedenken? Hmmzzz.... daar kom ik zo snel mogelijk op terug!
haha van harte Ben erg benieuwd naar het nieuwe onderwerp je hebt tot vanavond laat de tijd dan kunnen we tot woensdag weer foto's plaatsen
Ok dan! Hou jullie vast, daar komt-ie; In navolging op het eerste onderwerp, 'vliegende objecten', dan nu 'drijvende objecten'. Iedereen heel veel succes!
leuk onderwerp, kan helaas niet meedoen, mijn camera is op reparatie..hoop volgende keer ook mee te kunnen doen.. want je mag geen oude foto's gebruiken toch?
Eliesja, vorige keer zijn er ook "oudere" foto's ingezonden dus je kan gewoon mee doen alleen moet je er dan wel bij vermelden dat het gaat om een oude foto zodat de stemmers dat mee kunnen nemen in hun overweging bij het stemmen op de beste foto . Het leukste is natuurlijk een foto die gemaakt is deze week (omdat je dan ook mooi kan zien hoe creatief/orgineel iemand is in een korte tijd) maar bij overmacht zoals in jou geval kan je dus best een oude foto gebruiken . ps. hoop dat je camera weer snel gemaakt is!
Oh, laat maar. Mag wel, alleen niet op mezelf stemmen natuurlijk.. Ben gisteravond en vanmorgen al op pad geweest met de camera, en ga vanmiddag weer!
Gefeliciteerd Q-Bee! Leuk onderwerp... Ik doe even niet mee, te druk met werken en andere dingen.. Succes allemaal! Liefs, Sensa
Oke dank je voor de info, hoop ook dat hij zeer snel klaar is, mis m wel hoor haha Het is inderdaad leuker als je het terplekke moet maken, dus sla deze ronde dan maar over.. Mischien dat we nog een oude camera hebben liggen..
sorry sorry sorry dames, Dat er van mijn kant geen foto is geplaatst door een bezoek aan de kaakchirurg, het verwijderen van een verstandkies, 8 hechtingen en een hoop pijn en ellende heb ik helaas weinig achter de camera en of computer gezeten. Ik stel voor om dit onderwerp 1 week te verlengen zodat iedereen tot volgende week woensdag de tijd heeft een foto te plaatsen van een drijvend object. Liefs BenN
Mooi zo En uhh die verstandkies heeft geen sterkte meer nodig die is er niet meer nu alleen maar een wang die 3 keer zo dik is Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor en thnx natuurlijk
Gefeliciteerd QueenBee! Ik ben er even een tijdje tussenuit geweest want ik ben vorige week vrijdag (goh alweer een week geleden) bevallen van een prachtige zoon! Oké, nu weer even on-topic... Een leuk onderwerp...drijvende objecten. Ik zal eens kijken of ik een leuk plaatje kan schieten!