mooie foto's hoor dames! ik doe ook weer mee, foto is vandaag gemaakt, ik hoor wel of iemand het ziet!
ja het is idd een barst in ons tussenraam, ik ben me vanochtend rotgeschrokken, ik hoorde een knal en toen ik keek zag ik mijn zoontje daar en dat 'kapotte' raam! maar hij had dus helemaal niks! en ging meteen vrolijk verder spelen, dus ik heb wel een foto van het raam gemaakt (mocht het opeens kapot gaan) maar met een goed einde!
Heb net het hele topic vanaf pag. 1 gelezen/gekeken (kost ff wat tijd), maar ik ben wel onder de indruk van de foto's. Dacht 'O leuk om eens mee te doen', maar veel van jullie zijn wel Top-fotografen en hebben er erg veel verstand van. Ben benieuwd wat er nog meer volgt. Valt me op dat B en N, die het topic is gestart, niet meer van de partij is.
Meedoen mag altijd hoor! En B en N is net getrouwd, die zit nu in haar wittebroodsweken, vandaar dat ze minder online is.. Klopt toch dames?
Heb je gelezen dat B en N getrouwd is (gefeliciteerd trouwens B en N), maar ik dacht dat dat alweer een tijdje geleden was. Maar wellicht is ze nu lekker op huwelijksreis. Kijk wel ff of ik ook eens een foto maak (alhoewel dat voor mij dan weer een heel gedoe wordt om hier te plaatsen, ben erg slecht met computers). Maar zoals gezegd .... tegen jullie kan ik nooit op Blijf deze topic zeker wel volgen en zal ook in ieder geval mijn stem eens uitbrengen.
Klopt als een bus. En inzenden is tot en met woensdag. @I S: ben zelf ook maar een amateurtje hoor. Maakt helemaal niet uit.
Ik waag een poging. Veel inspiratie heb ik niet ..... dit is het geworden. Het is een glazen kerstengeltje met een gekleurd led-lampje, maar dan gezien vanaf de onderkant.
Ik ben ook geen prof hoor. Ook gewoon leuke hobby, heb net nieuwe camera dus moet deze eerst weer leren kennen. Leuke foto I S
Hallo ....... is daar iemand? Zijn jullie zo geschrokken van mijn inzending ..... is ie echt zo lelijk? Vraag me eigenlijk af of de Foto "wedstrijd" nog steeds gaande is?