@BenN, graag gedaan! @Sjanienu, oh super! Heb ik gemist! Nog van harte met de geboorte van je zoontje!
Zo... dan nu mijn inzending maar. Ben ik eens de 1e, hihi! Dit was uiteraard met DelfSail, 's morgens vroeg, tegen een uurtje of 7.15u... Alleen is de foto verkleind wat wazig, beetje jammer... kweet niet zo goed hoe ik hem verkleinen moet, heb nu 480x320 gedaan...
Wat een prachtige foto, de boten zelf zijn natuurlijk erg mooi maar op deze foto komen ze mooi uit. Je hebt een goede plek uitgezocht mbt de licht val echt heel mooi gemaakt. Ik ben druk aan het foto's maken maar ik ben nog niet te vreden ze hebben allemaal net niet het. Gelukkig heb ik nog even dus ik fotografeer nog even door en hopelijk heb ik voor woensdag toch een foto die mijn goedkeuring weg kan dragen
Dankje! Kon ook mooie plaatjes schieten, het was toen nog zo rustig! Er staan nog meer op mijn hyves.
Tja.. drijvende objecten... er zijn zoveel dingen waar water in zit ofzo.. heb nog wel een aantal ideetjes...
heb er een paar met me oude camera gemaakt, vond het idee wel grappig, maar kan ze helaas niet op de pc zetten..hij doet het niet...dus kan toch niet meedoen.. @queenbee, wauw idd een hele mooie foto..
Laatste dag dat er foto's geplaatst kunnen worden dames, vanavond gaan de stembussen open. Stemmen van dames die geen foto hebben ingezonden tellen 1 x, stemmen van de fotograven tellen 2 x. Zaterdag wordt het nieuwe thema bekend gemaakt door de winnaar en om wat meer tijd en ruimte te geven om foto's te plaatsen is de inzenddata van 1 week verlengd naar 2 weken.
Dus als ik het goed begrijp, ik mag wel stemmen (heb geen plaatje ingestuurd), maar mijn stem telt 'maar' 1x? Ik stem voor het plaatje van B en N Heel leuk die kleuren enzo!
Inderdaad Lucia je mag wel stemmen voor 1 stem En Bedankt Volgende keer wel mee doen hé Mijn stem gaat uit naar QueenBee heel mooi vastgelegd!