Oh Eliesja, wat erg! Gecondoleerd! Heel veel sterkte om dit verlies een plekje te geven. Tja om dan weer terug te komen op onze opdracht. Had Eliesja de stem willen geven, omdat ik deze het meest tot het onderwerp vond horen, maar een hele goede tweede... Mijn stem gaat naar Dees! Erg mooi gedaan Groetjes Oja en nog bedankt de stem op mijn foto!!!!
hmmmmmmm ik vindt het erg moeilijk en twijfel erg tussen twee mensen en zou daarom mijn stem in twee willen delen als dat kan en dan naar toetie en naar dees
Jammer, ik ben zelf te laat om in te zenden. Had problemen met m'n laptop en dus moest hij even weg voor reparatie. Ik heb wel een paar foto's gemaakt, maar vond ze toch zelf niet mooi genoeg. Op wie ik ga stemmen moet ik nog even verzinnen. Moet alle foto's nog eens langs. Eliesja, heel veel sterkte. Wat een enorme klap is dat...
Dees, gefeliciteerd! Ik heb niet gestemd deze ronde Helemaal vergeten.... Leuk onderwerp! Er vielen me gelijk wat ideetjes binnen. Nu nog kijken of ze uit te voeren zijn