Mogen mensen die nog nooit eerder hebben mee gedaan ook mee doen? Ik heb ook nog wel een mooie winterfoto....
@yessica, leuke foto van je (b)engeltje.. heb de foto ook genomen, maar twijfel heel erg welke het wordt...
@setteke, mooi ook zeg.. nou dit wordt de mijne... (met een kaarsje voor mijn lieve papa..) Bekijk bijlage 42895
Mooi Eliesja.. en helemaal met de gedachte erachter.. knuff voor jou! --- Zal morgen even de sneeuw induiken met de camera!
Hier mijn bijdrage. De oprit schoonmaken bij opa en oma. Natuurlijk moest ze ook mee helpen. Ik heb erg leuke in deze serie, maar daar zijn de andere personen ook van voren te zien. Vandaar dat ik er 1 heb gekozen waarbij ze op de rug te zien zijn. Bekijk bijlage 42972
Kzal morge ook eens kijken Kheb een Chihuahua die nog net te zien is boven het sneeuw uit kijken of k een leuke foto van em kan maken
oooh ik wil ook mee doen.... Denk je heerlijk een rustige nachtwandeling te kunnen maken in de sneeuw....kom je opeens 2 yeti's tegen.......(jammer dat je maar zo klein mag uploaden want die achterste is zoo grappig met die oren)
Leuke foto's allemaal zeg! De sneeuw mag voor mij nu wel weggaan, maar je kan er wel erg leuke foto's van/mee maken. Eliesja mooie gedachte .... Ik had eigenlijk deze foto moeten sturen dan die van mijn inzending, maar ja. Ik wil 'm ff met jullie delen, vind 'm zo leuk
@I S, ach wat een moppie zeg.. @aura, leuke foto.. @boney, aardig karweitje geweest hihi..leuke foto..
B en N, nee, ook een tijdje niet meer gezien idd.. Mooie inzendingen allemaal hoor! Heb hard moeten nadenken wat mijn inzending zou zijn, heb de laatste paar dagen en vandaag zoveel leuke en mooie kiekjes geschoten! Heb zelfs een sneeuwpoppenfamilie gekiekt haha! Maar dit is uiteindelijk mijn inzending geworden;
Wat een mooie foto's allemaal! Vind het konijntje zo lief @QB, wow mooie foto! @Binna, jij ook zo mooi foto. @Aura, zijn dat jouw honden? Anders was het vast wel schrikken? Die oren zijn idd gaaf.