nou heb me fotomodelletje gevonden hoor, heb er meerdere gemaakt en twijfel heel erg welke ik zal neerzetten.. denk dat deze het gaat worden, vond ze wel mooi kijken zo met die achergrond! Bekijk bijlage 14009
Sorry dames, de vorige opdracht 'drijvende objecten' is hier niet gelukt. Heb geen leuke foto kunnen maken. Nu de opdracht 'dieren' en heb even een foto gemaakt vanmiddag van onze lieve ooievaar ...
Ja, dat dacht ik net ook al! Krijgen straks een dagtaak aan alle foto's bekijken aan het eind van de inzendtermijn, haha!
B en N en Boney, dank jullie wel, het is ook best een fotomodel hoor, vind het altijd heel mooi om haar te fotograveren, ze gaat er ook altijd wel voor zitten..8) en idd hele leuke foto's komen er voorbij, zal best moeilijk worden deze keer!
ik zit hier al elke keer mee te kijken en bij dit onderwerp moet ik wel een foto plaatsen. Deze foto heb ik gemaakt in dierenpark Amersfoort.
Mijn mooie amerikaanse bulldog vanmiddag in het meertje.. Ben zo trots op deze foto.. Bekijk bijlage 14345