Ik had eigenlijk wel verwacht er nog eentje van jou te zien Niet meer gelukt of was je te laat met inzenden? Scarabee al een tijdje niet meer gezien hier.
Ja was ik ook van plan, wilde eigenlijk een nieuwe foto maken maar dat is er idd niet meer vsn gekomen. Toen dacht ik om er een uit de oude doos te toveren maar niet meer op comp geweest thuis deze week Volgende x beter
Misschien was het onderwerp 'beweging' een beetje te hoog gegrepen ? Ik heb het wel geprobeerd, maar faalde keihard Zullen we een nieuw onderwerp laten kiezen door onze vorige winnaar : Marieke4mei en de draad gewoon weer oppakken ? Misschien even beginnen met een simpel onderwerp dan Marieke ? Ik heb de lijst iig weer bijgewerkt : Het nieuwe onderwerp = NOG ONBEKEND Vorige onderwerpen: Bubbels - yenolah Centraal - Musty Zoet - Lili81 Koud Perzik Contrast Helaas geen inzendingen Wit Yenolah Ondersteboven Scarabee Liefde - Mirjam87 Eten - Musty en Lili81 Ochtendmoment Handbalster Vies Handbalster Zacht Mirjam87 Lente - Mango & Handbalster Kleurrijk - Mango Druppels - Handbalster Beweging - Mango Emotie - Handbalster Fotobewerking - Musty Herinneringen - Geen inzendingen Mooi weer - Mango26 Blingbling - Mango26 Vuur - Handbalster en Lili81 Wind- Lili81 Details - BabyFG Vintage - BabyFG Sinterklaas - Scarabee Foto v. Spreekwoord/gezegde - Scarabee & Marieke4mei Voornemens 2014 Marieke4mei Natuur - Yenolah en Tinkerbell2202 Romantiek Marieke4mei Beweging - *Geen inzendingen en dus geen winnaar* Foto's kunnen ingezonden worden tot woensdag 5 maart om 22:00 uur. Vanaf dan kan er tot zaterdag 8 maart om 22:00 gestemd worden. Succes! REGELS: - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; bij uitbrengen van je stem(men) is het leuk als je erbij vertelt waarom die foto(s) jouw stem(men) verdient/verdienen - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp!
Wat vinden jullie van: Onderwerp: Pronkstuk Dat kan dus van alles zijn waarop ke trots bent. Redelijk ruim
oooh das niet zo moeilijk, daar maak ik dagelijks foto's van zowat haha zal eens leuke nieuwe maken als ze meewerkt
Het nieuwe onderwerp = PRONKSTUK Vorige onderwerpen: Bubbels - yenolah Centraal - Musty Zoet - Lili81 Koud Perzik Contrast Helaas geen inzendingen Wit Yenolah Ondersteboven Scarabee Liefde - Mirjam87 Eten - Musty en Lili81 Ochtendmoment Handbalster Vies Handbalster Zacht Mirjam87 Lente - Mango & Handbalster Kleurrijk - Mango Druppels - Handbalster Beweging - Mango Emotie - Handbalster Fotobewerking - Musty Herinneringen - Geen inzendingen Mooi weer - Mango26 Blingbling - Mango26 Vuur - Handbalster en Lili81 Wind- Lili81 Details - BabyFG Vintage - BabyFG Sinterklaas - Scarabee Foto v. Spreekwoord/gezegde - Scarabee & Marieke4mei Voornemens 2014 Marieke4mei Natuur - Yenolah en Tinkerbell2202 Romantiek Marieke4mei Beweging - *Geen inzendingen en dus geen winnaar* Pronkstuk - *Nog geen winnaar* Foto's kunnen ingezonden worden tot woensdag 5 maart om 22:00 uur. Vanaf dan kan er tot zaterdag 8 maart om 22:00 gestemd worden. REGELS: - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; bij uitbrengen van je stem(men) is het leuk als je erbij vertelt waarom die foto(s) jouw stem(men) verdient/verdienen - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp! VEEL SUCCES !!