Het nieuwe onderwerp = SONG(tekst) uitbeelden Vorige onderwerpen: Bubbels - yenolah Centraal - Musty Zoet - Lili81 Koud Perzik Contrast Helaas geen inzendingen Wit Yenolah Ondersteboven Scarabee Liefde - Mirjam87 Eten - Musty en Lili81 Ochtendmoment Handbalster Vies Handbalster Zacht Mirjam87 Lente - Mango & Handbalster Kleurrijk - Mango Druppels - Handbalster Beweging - Mango Emotie - Handbalster Fotobewerking - Musty Herinneringen - Geen inzendingen Mooi weer - Mango26 Blingbling - Mango26 Vuur - Handbalster en Lili81 Wind- Lili81 Details - BabyFG Vintage - BabyFG Sinterklaas - Scarabee Foto v. Spreekwoord/gezegde - Scarabee & Marieke4mei Voornemens 2014 Marieke4mei Natuur - Yenolah en Tinkerbell2202 Romantiek Marieke4mei Beweging - *Geen inzendingen en dus geen winnaar* Pronkstuk - BabyFG In bloei - Scarabeee Song(tekst) uitbeelden - * nog geen winnaar * Foto's kunnen ingezonden worden tot woensdag 2 april om 22:00 uur. Vanaf dan kan er tot zaterdag 5 april om 22:00 gestemd worden. REGELS: - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; bij uitbrengen van je stem(men) is het leuk als je erbij vertelt waarom die foto(s) jouw stem(men) verdient/verdienen - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp!
Meiden, wat gaat de tijd snel... ik zie dat we nog maar tot woensdag hebben voor foto's. Zit te denken om iets te veranderen aan de dagen / tijden. We hebben nu 10 dagen om een foto te maken, maar soms wordt het onderwerp pas na 2-3 dagen bekend, misschien omdat het in het weekend valt ofzo ? Zullen we doen dat we tot zaterdagavond kunnen inzenden ipv woensdagavond, en dan tot maandagavond stemmen, zodat op maandag-dinsdag het nieuwe onderwerp bekend is, en we weer wat langer de tijd hebben ? Dan zit er namelijk ook nog een dag weekend tussen, omdat de meesten in het weekend wel meer tijd hebben voor foto's. Is dat zo een beetje duidelijk ? Wat vinden jullie ervan ?
Bluuh, ik ben die regen hier meer dan zat. Ik zat ineens met het liedje van Rob de Nijs in mijn hoofd en ik ben hier ook nog eens alleen in huis nu, dus daar maar een foto van. "Zachtjes tikt de regen tegen op mn zolderraam, 't ritme van de eenzaamheid"
Agosss Yenolah!! Wel leuk toch een inzending! Dr reageert verder niemand (behalve BabyFG dan ) op m'n vraag om de dagen te veranderen, maar als jullie het allemaal goed vinden ... dan hebben we tot morgenavond om in te zenden.
Ik vind het prima. Zo wil ik niet winnen, als enige inzending. Vind het jammer dat dit doodbloed, ook al heb ik zelf ook niet altijd mee gedaan.
Bekijk bijlage 387275 Deze foto heb ik laatst met de zelfontspanner gemaakt. Samen met mijn meisje. "Dochters", van Marco Borsate is het nummer waar dit volgens mij bij past.
Mooi Handbalster! Ik werd vanmorgen wakker met een liedje in m'n hoofd, en die heb ik dus geprobeerd uit te werken tot een foto: De song is: "Message in a Bottle" van The Police. I'll send an sos to the worlddd lalalala lekker nummertje
We kunnen dan nu tot maandagavond stemmen meiden !! Mijn stemmen gaan naar : Yenolah en Handbalster Ik weet even geen reden waarom ik op jullie stem, maar dr was niet ook niet veel andere keuze haha
Ik ben echt zoooooo'n zeef gewoon helemaal vergeten Mijn stem gaat naar scarabee, vind m origineel, en vind t ook nog eens een lekker nummer
Het nieuwe onderwerp = Raad het plaatje (dus iets zo fotograferen dat het moeilijk is om te zien wat het precies is) Vorige onderwerpen: Bubbels - yenolah Centraal - Musty Zoet - Lili81 Koud Perzik Contrast Helaas geen inzendingen Wit Yenolah Ondersteboven Scarabee Liefde - Mirjam87 Eten - Musty en Lili81 Ochtendmoment Handbalster Vies Handbalster Zacht Mirjam87 Lente - Mango & Handbalster Kleurrijk - Mango Druppels - Handbalster Beweging - Mango Emotie - Handbalster Fotobewerking - Musty Herinneringen - Geen inzendingen Mooi weer - Mango26 Blingbling - Mango26 Vuur - Handbalster en Lili81 Wind- Lili81 Details - BabyFG Vintage - BabyFG Sinterklaas - Scarabee Foto v. Spreekwoord/gezegde - Scarabee & Marieke4mei Voornemens 2014 Marieke4mei Natuur - Yenolah en Tinkerbell2202 Romantiek Marieke4mei Beweging - *Geen inzendingen en dus geen winnaar* Pronkstuk - BabyFG In bloei - Scarabee Song(tekst) uitbeelden - Scarabee Raad het plaatje - *nog geen winnaar* Foto's kunnen ingezonden worden tot zaterdag 19 april om 22:00 uur. Vanaf dan kan er tot zaterdag 21 april om 22:00 gestemd worden. REGELS: - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot woensdag 22.00 uur (is de 2e woensdag na bekendmaking onderwerp); - daarna kan er t/m de 1e zaterdag 22.00 uur erop worden gestemd; bij uitbrengen van je stem(men) is het leuk als je erbij vertelt waarom die foto(s) jouw stem(men) verdient/verdienen - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp! SUCCES!
Gefeliciteerd scarabee! Wat een leuk nieuw onderwerp! Tot wanneer hebben we nu? Beetje druk komende tijd haha