Hallelujah! Waar is de tijd heen ?? Ik zie dat ik ook niet zo duidelijk was qua tijden, aangezien de 19e en 21e nooit beiden op zaterdag hadden kunnen zijn Maar de tijd is verstreken lijkt me.. Niemand heeft iets ingezonden, inclusief myself Nieuw onderwerp erin knallen dan maar ??
Oepsie Mijn cameralens was toch niet goed genoeg voor een mooie macro waar het zodanig ingezoomd was dat je het voorwerp niet meer herkende. Dan had ik moeten croppen en dat mocht niet.
Op zich wel een leuk idee. Macro is een van mijn favoriete onderwerpen, maar helaas met mijn basis toestel niet haalbaar voor dit wedstrijdonderwerp. Heb het wel geprobeerd nog, hoor.
of deze ene keer toestaan dat croppen wel mag. wanneer we het enkel bij croppen houden en geen andere bewerking uitvoeren zie ik daar geen probleem in. edit: we kunnen dan nadat de winnaar bekend is allemaal de originele foto nog uploaden vind het juist zo'n leuk onderwerp! (alleen niet aan toe gekomen)
jeeej leuk!! morgenochtend dus even gauw mn macrolens op mn camera schroeven en even op jacht door huis haha
hierbij mijn inzending, eerder vandaag gemaakt. geen crop, rechtstreeks uit de camera. (heb wel ook een foto gemaakt van het "geheel" )
Ik zal ook eens een keertje meedoen. Onbewerkt, enkel gecropt. Zal niet heel moeilijk zijn om te raden denk ik
Mijn inzending : Wilde hem croppen zodat je niet goed kunt zien wat het is, maar daar werd hij wazig van, dus ik laat em zo.
Er kan gestemd worden tot maandagavond 12 mei om 22:00 uur !! (morgen dus) Leuk dat er nu weer meer inzendingen zijn
Nou mijn 2 stemmen gaan naar scarabee, Al draai je me 3 x in t rond en sla je me dood ik zou niet weten wat t plaatje is hahaha Ws als je t zegt denk ik ooooooh jaaaaaa Maar voor nu, nee geen idee Daarom mijn antwoord op wat t is: t is groen met een wit randje
Hahahah BabyFG ! En ik vond het nog jammer dat ik niet kon croppen want ik vond em nu wel heeeel duidelijk whaha Mijn stemmen gaan naar : 1. BabyFG prachtig plaatje! Ook al heb ik wel een sterk vermoeden dat het een bloem is 2. Maloutje, vind ook die van jou een erg mooi plaatje, maar dat het een banaan is moge duidelijk zijn.