oh goed haha leuk.. ik denk raad maar eens iets.. heb zelf alleen mijn telefoon om foto's te maken dus kan helaas niet meedoen met jullie topic
Wat een onwijs leuk onderwerp!!! Mag ik meedoen? Zal even wennen zijn om in te komen maar mijn camera leeft in mijn broekzak. Die gaat nergens heen zonder mij En andersom.
Ahh joh het nieuwe onderwerp moet nog komen !! Wie heb dr gewonnen ?? We zitten gewoon weer stil te staan hier..
Het nieuwe onderwerp = (tuin)gereedschap! Vorige onderwerpen: Bubbels - yenolah Centraal - Musty Zoet - Lili81 Koud Perzik Contrast Helaas geen inzendingen Wit Yenolah Ondersteboven Scarabee Liefde - Mirjam87 Eten - Musty en Lili81 Ochtendmoment Handbalster Vies Handbalster Zacht Mirjam87 Lente - Mango & Handbalster Kleurrijk - Mango Druppels - Handbalster Beweging - Mango Emotie - Handbalster Fotobewerking - Musty Herinneringen - Geen inzendingen Mooi weer - Mango26 Blingbling - Mango26 Vuur - Handbalster en Lili81 Wind- Lili81 Details - BabyFG Vintage - BabyFG Sinterklaas - Scarabee Foto v. Spreekwoord/gezegde - Scarabee & Marieke4mei Voornemens 2014 Marieke4mei Natuur - Yenolah en Tinkerbell2202 Romantiek Marieke4mei Beweging - *Geen inzendingen en dus geen winnaar* Pronkstuk - BabyFG In bloei - Scarabee Song(tekst) uitbeelden - Scarabee Raad het plaatje Scarabee Gereedschap Nog geen winnaar Fotos kunnen ingezonden worden tot zaterdag 7 juni om 22:00 Vanaf dan kan er gestemd worden tot maandag 9 juni om 22:00 REGELS: - foto moet gemaakt zijn nadat het onderwerp bekend is gemaakt; - evt. eerder gemaakte foto is toegestaan, maar dit moet je nadrukkelijk vermelden; - foto mag niet bewerkt worden (zijn) en moet in kleur genomen zijn; - foto kan ingezonden worden tot zaterdagavond 22.00 uur - daarna kan er t/m de 1e maandag erop tot 22.00 uur worden gestemd; bij uitbrengen van je stem(men) is het leuk als je erbij vertelt waarom die foto(s) jouw stem(men) verdient/verdienen - degene die een foto hebben ingediend mogen 2x stemmen en anders mag je 1x stemmen; - de winnaar bepaalt het nieuwe onderwerp! SUCCES!
Haha! We zitten soms even in de war met tijd etc. omdat er soms geen inzendingen zijn of sommige mensen (zoals ik) traag zijn met het nieuwe onderwerp doorgeven. Maar tis leuk als je mee doet! De regels staan hierboven.
Ik ben gek op foto's maken en een nieuwe uitdaging is daarbij wel leuk. Heb direct een foto gemaakt. Het onderwerp is niet een die me aanspreekt maar we zijn toevallig in de tuin aan het werk en ik zag dit plaatje. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.