Mooi! Vraagje: hoe kom je aan dat figuurtje? Is daar een printable van op het net? Edit: Ik heb al wat Danbo/Danboard printables gevonden
Dat is Danbo ! Ik heb deze via Ebay laten komen. Dit is eigenlijk het voorbeeldje dat je niet zo goed weg kan zetten helaas. Ik heb de knutselversie nog in een doosje zitten, maar ik blijk niet zo'n handige freubelaar te zijn .
Whoehoeeeee wat een gave foto's al !! Leuk ook Maloutje, dat poppetje van Cardboard People! Lijkt me moeilijk om zelf in elkaar te zetten ja haha. Nikton, dat spreekwoord schoot mij gisterenavond ook te binnen hahaha, leuk! Moest ook denken aan de spechtfoto die Mango26 ooit eens gemaakt gehad.
Jaa ik ben ermee bezig, heb een zenuw bekneld zitten sinds donderdag kan helemaal niets op t moment. Gisteren pas diclofenac gekregen, dus de pijn is nu iets minder, maar wat ik eerst wilde gaan doen kan helaas niet. Ben dus bezig met iets anders bedenken
Ik heb ook een bijdrage, foto heb ik vorige week gemaakt van mijn vrolijke meisje Bekijk bijlage 367428 "Als een kind zo blij" Gr handbalster
Geweldige foto Handbalster! Het is mij helaas niet meer gelukt, heb wel wat zitten proberen maar aangezien ik alleen maar kan zitten of op m'n rechterzij liggen, werkt m'n idee voor geen meter. Heb dus in de oude doos gekeken, spreekwoord bij een bestaande foto. Uiteindelijk toch iets gevonden : 'de sterkte van de ketting wordt bepaald door de zwakste schakel'
Dankje. Mwa, ben alleen, geen kerst-stress iig had ik besloten, op de bank liggen, filmpjes kijken, beetje suffig van de diclofenac. Tis niet anders. Kom ik wel doorheen Dankje