ik heb dit serum jaren gebruikt en kan het nergens meer vinden, met dit droge weer heeft mijn geblondeerde haar echt weer een oppepper nodig. wie weet waar ik dit nog kan halen (omgeving drenthe), want ik kan ook niet vinden waar ik het via internet kan bestellen....
Ik ken het niet, maar wel die van de goldwell. Die is van kerasilk en heet ook anti-frizz. Erg fijn spul al zeg ik hetzelf.
Misschien bij een toko? (die ook haarspullen verkoopt) Volgens mij herken ik dat merk. Maar kan het mis hebben. Heb je al via google het merk + verkooppunten geprobeerd? Of bij de Etos? Succes, Aleida
ja geweldig! geweldig! ben al drie dagen aan het googlen! kom alleen op buitenlandse sites! je heb me echt heel blij gemaakt ga er gelijk een paar bestellen, voorraad hihi. en trouwens het is ook voor krullend haar
wit met groen pot? Of is dat weer wat anders? In elk geval heb ik die nog overal gezien. Zal dus wel om een andere gaan?
weet niet of dat in emmen ligt. ze verkopen het in iedergeval in die winkels waar je ook invlechthaar kunt kopen.
kan het niet vinden in die richting, misschien in groningen dan maar, als ik een keer die richting op ga..
In Grunn sowieso wel denk ik. Daar zijn meerdere shops. Bv die aan het Zuiderdiep of anders die aan de Korreweg. Zal ik eens voor je kijken? (woon in de buurt) Groetjes, Aleida
ja is goed, hoorde ook al van een vriendin dat het misschien in de etos in de paddepoel te koop was, die zou ook nog even kijken. maar als je in de buurt bent mag je wel even kijken