Foto zwangerschapstest 11/12/13 dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zwennie, 9 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.597
    4.450
    113
    Vrouw
    Zo verdrietig en pittig, ik weet helaas wat het is. Ik denk niet dat dit nog goedkomt. Hopelijk snel een doorgaande zwangerschap. Veel sterkte!

Zwennie vindt dit leuk.
  2. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Ziet er inderdaad niet erg hoopvol uit. :( Shit zeg!

3. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Oké ik heb nu dus ineens een opgelopen test van deze middag... geeft dit hoop of moet ik me zorgen maken over een bbz?
    Ben inmiddels 15 a 16 dpo en test vanaf dinsdag positief.

Bijgevoegde bestanden:

4. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.597
    4.450
    113
    Vrouw
    Voor 15-16 dpo is het wel echt te licht vrees ik. Hier was het nooit een goed teken als ik traag oplopende testen had. De wonderen zijn de wereld natuurlijk nog niet uit dus wie weet! Maar ik wil je ook wel een eerlijk verhaal vertellen. Wat een spanning zo voor je zeg.

Suzi98 en Zwennie vinden dit leuk.
  5. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Dankjewel voor je eerlijke antwoord! Helaas heb je veel ervaring zie ik :(

Ik heb vanaf het begin een slecht gevoel en dat gevoel blijft, ben dus niet erg hoopvol inderdaad. Ik ben vooral bang voor een bbz, daar was ik met mijn vorige miskraam ook bang voor maar toen had ik super lichte testen die niet opliepen. Deze zijn wat donkerder en er zit nu dus lichte oploop in. Ik bel maandag denk ik maar even de verloskundige mochten m'n testen gelijk blijven of oplopen.

6. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.597
    4.450
    113
    Vrouw
    ❤️

Het is sowieso fijn om even te overleggen. Ik snap je angst voor een bbz maar verder heb je geen klachten nu qua bloedverlies en eerst afloop en daarna weer oploop hè? Het kan ook een innesteling zijn waarbij al vroeg iets mis is gegaan. Je bent nog vroeg, in elk geval nog genoeg tijd om het goed in de gaten te houden en eventueel een vroege echo in te laten plannen of 2 keer bloed laten prikken volgende week.

Zwennie vindt dit leuk.
  7. Sappie91

Sappie91 Bekend lid

1 apr 2022
    649
    726
    93
    Vrouw
    Ik vind je laatste test dan wel weer hoopvol. Deze lijkt heel erg op mijn kv2v5 test op 15dpo. Die was ook opeens veel donkerder dan 14 en 13 en 12. Heb die van 15dpo ter vergelijking bijgevoegd. Ik hoop heel erg dat het toch goed zit! Ik ben zelf na deze gestopt met testen en pas een week later weer getest.

Bijgevoegde bestanden:

Precious03 en Zwennie vinden dit leuk.
  8. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Mijn testen waren inderdaad wisselend en ik heb verder geen klachten behalve dat ik me wat koortsig voel sinds vandaag. M'n temp was ook 37.8 dus dat houd ik ff in de gaten.
    Wellicht dat ik weer 2x laat prikken ja, daar kan je vaak wel wat uit opmaken.
    Dankjewel voor het meedenken!

Krv vindt dit leuk.
  9. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Jou test lijkt inderdaad veel op de mijne! Ik geef de moed ook echt nog niet helemaal op hoor, zeker gezien de test van vandaag maar ik probeer mezelf toch voor te bereiden op het ergste.

Hoe ver ben je inmiddels in je zwangerschap en heb je al een goede echo gehad?

10. Sappie91

Sappie91 Bekend lid

1 apr 2022
    649
    726
    93
    Vrouw
    Ja fingers crossed voor een mooie test morgen!

Ik ben nog heel pril zwanger. Maandag met 7+1 vitaliteitsecho dus hoop dan een mooi hartje te zien. Ik ben continu moe en m'n borsten barsten uit de voegen dus ik heb er wel vertrouwen in. :)

Zwennie vindt dit leuk.
  11. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Die kwaaltjes zijn altijd een fijne bevestiging hé. Spannend maandag! Ik zal voor je duimen. Laat je weten hoe je echo was?

12. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Heb je alweer opnieuw getest?

13. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Nog niet, ik wacht tot vanmiddag zodat er 24 uur tussen zit.

BMZ vindt dit leuk.
  14. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    24 uur niet vol kunnen houden, tussen deze testen zit nu 22 uur ongeveer.
    Vandaag 16 a 17 dpo.

Hij lijkt iets donkerder op te drogen als gister maar hieronder heb ik ook een foto van de test van vandaag en gister na 5 minuten. Daar lijkt hij wat lichter te zijn. Ik weet even niet meer wat ik moet denken.

Bijgevoegde bestanden:

15. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Hieronder nog de testen van vrijdag zaterdag en zondag onder elkaar, er lijkt echt wel oploop te zijn.

Bijgevoegde bestanden:

16. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    In de laatste testen die je plaatst lijkt wel oploop te zitten. Maar ik heb geen ervaring met trage oploop etc. Ik hoop voor je dat het goed komt!

Zwennie vindt dit leuk.
  17. Sappie91

Sappie91 Bekend lid

1 apr 2022
    649
    726
    93
    Vrouw
    Ja ik zie gewoon oploop hoor :) Vind de natte testen lastig met elkaar te vergelijken omdat de ene bij geel licht en de ander bij wit licht is gemaakt. Ik zou er nu gewoon vanuit gaan dat je zwanger bent! De rest is afwachten, maar dat is het altijd. Ook als je al heel vroeg hele sterkte knaltesten hebt.

Zou gewoon je verloskundige bellen en een afspraak maken voor een echo. Misschien laat ze je al met 7 weken komen omdat je je wat zorgen maakt over de oploop?

Voor nu in ieder geval van harte gefeliciteerd! Heb je het nieuws al met je partner gedeeld?

Zwennie vindt dit leuk.
  18. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Dankjulliewel voor het meekijken!

Ja m'n partner weet het al vanaf het begin omdat ik zo heen en weer wordt geslingerd tussen emoties, ik kan het gelukkig goed met hem delen.

19. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Dit is niet goed he?

Bijgevoegde bestanden:

20. Sappie91

Sappie91 Bekend lid

1 apr 2022
    649
    726
    93
    Vrouw
    Vind het met de droge testen lastig te zeggen. En volgens mij zijn je natte testen bij verschillend licht genomen dus dat maakt het ook moeilijk vergelijken. Ik ben zelf bij 15 dpo gestopt met testen omdat ik er vooral stress van kreeg dus heb ook geen vergelijkingsmateriaal voor je meer met mijn cyclus.

Zou je je verloskundige kunnen bellen om bloed te prikken voor hcg en over een paar dagen nog eens om te kijken of het stijgt? Dat is denk ik het enige wat je uitsluitsel geeft. Je bent nog steeds niet ongesteld toch? :D

Deel Deze Pagina