Dankje! Wat vreemd dan dat inderdaad toch ondanks een mooie stijging de zwangerschap is uitgelopen op een miskraam. En dat de testen traag opliepen, bij zo'n stijging verwacht je wel donkerdere testen. Ik heb de afgelopen week zo veel informatie opgezocht en verkregen... en toch blijft ieder geval anders en is er geen pijl op te trekken.. De huisarts moet echt zo gaan bellen.. ik moet om half 12 op de school van m'n oudste zijn ivm carnaval, ik kan dan niet opnemen je zult zien... wet van Murphy
Anders toch weer even bellen voordat ze niet meer bereikbaar zijn en aangeven dat je in die tijd niet bereikbaar bent en anders het weekend eroverheen gaat?
Nou dames, Ik heb denk ik duidelijkheid hcg 35. De dokter wilde dat ik de testen in de gaten hield komende dagen en blijft hij positief mag ik donderdag langskomen. Hij heeft een echoapparaat en gaat dan kijken of er iets in de baarmoeder zit. Hij bond het zelf echt op het randje maar was duidelijk niet positief. Ik nu ook niet meer. En met zo'n lage hcg verwacht ik eerlijk gezegd eerder dat het een miskraam wordt dan een bbz. Verdrietig maar toch een beetje opgelucht tegelijk.
Ach, dat klinkt alsof er misschien dan toch al een daling is ingezet en de miskraam misschien vanzelf op gang zal komen. Ik hoop het voor je @Zwennie. Een miskraam is al vervelend genoeg, dan maar liever zo ongecompliceerd mogelijk. Sterkte!
Dat denk ik zelf ook met zo'n lage waarde. Ik verwacht binnen nu en een paar dagen toch wel bloedverlies, althans dat hoop ik toch. Ik voel gewoon echt golf van berusting op dit moment.
O dat is zo naar. Maar dit kan idd niet goed zijn. Ik snap ook je opluchting. Ik hoop dat het snel klaar is en je verder kan. Sterkte.
Lieve @Zwennie, heel verdrietig en ik wil je heel veel sterkte wensen om dit te verwerken. Ik ben wel blij voor je dat er nu duidelijkheid is. Als ze je hadden laten wachten op een eerste echo dan had je nog een tijd tussen hoop en vrees geleefd. Wat een fijn aanbod van je huisarts. Hopelijk mag je gauw een duidelijke test in hadden hebben, alle liefs voor jou!
Super lief, dankjewel! <3 En allemaal echt super bedankt voor alle adviezen en steun! Ik laat nog weten hoe het verloop zal gaan, voor nu ga ik even rust voor mezelf nemen. Heb de afgelopen anderhalve week zo hoog in m'n adrenaline gezeten en ik voel mezelf momenteel helemaal instorten (moe, emotioneel, hoofdpijn en ik kan niks hebben nu)
Ach lieverd toch, dat is begrijpelijk! De situatie is ook zo slopend ... Als het dan toch mis gaat, hoop ik voor je dat het snel voorbij is en je weet even op adem kan komen. Sterkte!
Dat snapt denk ik iedereen. Tijd om even in te storten en heeeeeel goed bij te slapen. Ik vind het een enorm rotte uitkomst, had je echt een afloop als bij mij gegund. Zorg goed voor jezelf en laat goed voor je zorgen <3
Veel sterkte @Zwennie de duidelijkheid is fijn, maar dit is alles behalve wat je had gewild natuurlijk. Fijn dat je wel serieus wordt genomen door je huisarts.
Dankjewel @Sappie91 en @Precious03 Nog geen aflopende testen helaas en ook nog geen bloed benieuwd hoelang het gaat duren allemaal.
Ergens fijn dat het eerste bloed is gespot. Dan pakt je lichaam het zelf aan. Als de zwangerschap zo vroeg stopt komt dit volgens mij omdat het vruchtje zich niet kon ontwikkelen. Hoop dat dat wat gerust stelt. Er kon dan geen andere uitkomst zijn dan deze.
Sterkte @Zwennie, ik hoop hier snel mooi nieuws van je te mogen lezen, als jullie daar aan toe zijn ❤️