Dankjewel allemaal, heel erg lief! Ik ben blij dat mijn lichaam het zelf weer goed heeft opgepakt en ik hoop ook dat ik snel weer kan genieten van een goede zwangerschap. Voor nu nemen we even pas op de plaats en als we er weer aan toe zijn gaan we er weer voor. Alle zwangere dames, geniet van de zwangerschap en op naar mooie en gezonde kindjes <3 En voor de dames die nog niet zwanger zijn, ik ga duimen dat ook jullie droom snel uit gaat komen <3
Hier nog even een laatste update om dit topic af te sluiten. Gisteravond dacht ik het vruchtje te hebben verloren, of in ieder geval hetgeen dat was ingenesteld. Het was niks herkenbaars hoor maar na wat flinke krampen voelde ik echt dat het naar buiten werd gedreven, hierdoor heb ik het op kunnen vangen en het was een flink stolsel, licht roze van kleur. Vanmorgen werd ik wakker met een soort van rust in mijn hoofd en lijf. Alsof mijn hormonen weer op een normaal level zitten. Dit alles werd daarstraks bevestigd want de clearblue gaf al aan "niet zwanger" Al met al is alles dus in een sneltreinvaart verlopen, uiteindelijk dan. Ik ga voor nu even afstand nemen van het forum en extra genieten van mijn gezin! Succes allemaal lieve dames!
Gelukkig heeft je lijf het zo opgepakt, ook al kan ik me goed voorstellen dat hier ook pijn en verdriet bij hoort. Je hebt groot gelijk! Ik wens je het allerbeste ❤️