Ah thx voor je fijne bericht, ik begin een klein beetje hoop te krijgen! Als ik morgenmiddag test kan ik de oploop zien, als deze is opgelopen bestaat er een kansje dat het goed zit he? Bloedprikken indd een goed idee!
Ik vind het geen gek streepje hoor voor net na NOD, zeker omdat je pas een aantal dagen ervoor heel licht positief testte. Voor nu ben je gewoon zwanger! Probeer een klein beetje te genieten en jezelf niet te gek te maken (zegt de persoon die de eerste week iedere ochtend 06:00 wakker werd en niet meer kon slapen omdat ze wilde testen).
pff als ik hier lees zie ik bijna geen positief verhaal bij lichte testen, dat is wel ff slikken. Ik ga vanmiddag testen, dan zit er 48 uur tussen..ik zal het laten weten
Mm amper oploop..test moet misschien nog wel iets opdrogen, 10 minuten geleden. getest. Moet ik me voorbereiden op een miskraam?
sterkte meid. Ik weet helaas hoe het voelt. Afgelopen 2 jaar 3x op deze manier zwanger geweest en nog niet blijvend zwanger.
Wat een ellende he.ik heb in 8 maanden tijd 1 Ma , 2 biochemische zwangerschappen en nu weer een vmk...hoe bizar.
Oké, nieuwe wending. Gister dus rond 17u met geconcentreerde urine 4 uur niet drinken en net gedaan met tweede urine en koffie tussendoor. Kan dit nog goed gaan?
Dit is dan de test van 17 dpo, toch? Dan vind ik hem er weer helemaal niet zo gek uitzien... Dipsticks kleuren vaak wat minder snel.
Ziet er heel goed uit zelfs vind ik!! Ik zou zeker nog goede hoop houden. Misschien ook even niet zo een goed testje gisteren, het blijft fabriekswerk he
Ja, verschil 17 dpo einde dag en 18 dpo in de ochtend.. Verloskundige gebeld en vroege echo doen ze niet aan, met 7 weken kan ik terecht. Wel goed advies gekregen om gewoon af te wachten en neutraal te blijven. Geen garanties in het leven
Misschien een geruststelling maar bij best veel vrouwen lopen testen langzaam op...ik ben nu 2 dagen na nod en nu beginnen ze pas wat donkerder te worden. In de zwangerschap van mijn zoontje had ik hetzelfde als jou ze liepen niet op en je maakt je gelijk zorgen. Maar wist je dat ook bij veel vrouwen hun hcg gewoon veel later pas echt goed gemeten word dat je kan on 14 dagen pas een knaltest hebben. Het hoeft niet perse om de 48 uur daar ga je vanuit omdat iedereen dat zegt. Ik test in mijn vorige zwangerschap pas 1,5 week na nod knalpositief mijn verloskundige zei ook al elk lichaam is anders. Heb je niet de mogelijkheid om andere testen te halen dan deze? Met deze heb ik zelf nooit knaltesten gehad net zoals die van de action ook niet. Pas toen ik een kv5 ging halen knalde die pas echt.