Geen idee of iemand hier nog leest maar toch even een update op 5,3 week Het lijkt voor nu dus wel goed te gaan alhoewel ik wel mega onzeker ben over de oploop aan her begin..
gefeliciteerd hoor! Ik was in het begin ook onzeker over de oploop en bij mij zijn het er zelfs 2! Loslaten is lastig maar ik vind je test heel mooi!
Hai, tot nu toe nog goed eigenlijk. Ik heb niet meer getest. Ik heb wel wat symptomen zoals gevoelige borsten en moeheid en heel soms een vlaag misselijkheid. Ik blijf wel echt een slag om de arm houden, volgende week echo met ongeveer 8 weken. Bedankt voor de interesse
Helaas hier toch een minder goed bericht. Gister echo gehad en in plaats van 7.6 weken telde ze 5.5 dagen. Ze zag 1 of 2 vruchtjes zonder hartslag. Het zag er goed uit voor het termijn maar omdat ik ovulatie en zwangerschapstesten gebruik kan het nooit kloppen. Het enige wat nog wel klopt is dat de cb met 4+4 1-2 weken zwanger aangaf waardoor het dan toch een week kan schelen maar ook dat klopt weer niet mer ovu test en eisprong voelen. Anyway een heel verhaal met waarschijnlijk geen positief eind. Volgende week een echo te kijken of er groei is..
En blegh, tweede miskraam dan in 6 maanden, vertrouwen en de lol van een kind krijgen is er wel helemaal af zo
Wat verdrietig @Ninabo1988. Je bent helaas niet de enige die dit soort dingen meemaakt op dit forum. Misschien kun je er nog wat kracht uit halen dat het bij anderen ook na meerdere miskramen toch goed is gegaan. Sterkte! ♡
Vreselijk verdrietig nieuws ik geloof heel goed dat je het nu allemaal even niet meer weet. Ontzettend oneerlijk allemaal… neem je tijd om dit verlies te verwerken…
Ik zit helaas in hetzelfde schuitje, nog geen echo gehad maar wel te lichte en niet tot traag oplopende testen. Donderdag op 19 a 20 dpo bloed laten prikken, hcg was maar 35 Mocht ik aanstaande donderdag nog positief testen (en geen afloop zien in de testen) dan wordt er een echo gemaakt. Maar dat dit geen goede zwangerschap is is vrijwel zeker. En hier ook in september een vroege miskraam gehad dus ook de 2e in een paar maandjes tijd Heel veel sterkte!
September 2021 en januari 2022 (tweeling) miskraam. Jouw verhaal lijkt veel op die van mij naar de tweeling. Elke keer twijfel of het werk of niet wat werd. Uiteindelijk een miskraam met ik dacht tien weken. Vruchtjes waren niet verder gekomen dan 6.5…. Nu weer zwanger. Momenteel 10 weken en vijf dagen. Volgende week woensdag mijn derde echo maar ik ben nog steeds bang dat het mis gaat. Heel veel sterkte. Het vertrouwen terug krijgen is zo lastig. En als iemand mij kan vertellen hoe…. Ik weet het ook nog niet.
Wow bizar, lijkt inderdaad veel op elkaar. Snel zwanger worden dus maar ook 2x mis. Spannend nu weer 10 weken verder, je bent al een heel eind en ik neem aan met goede echo's? Ik hoop dat je vertrouwen in je lichaam blijft hebben want het gaat goedkomen, met mij ook uiteindelijk
Hallo, doe nog een laatste update hier, donderdag de echo gehad en duidelijk geen vitale zwangerschap, vruchtje was al aan het verdwijnen. Ergens gewoon opgelucht omdat ik al die weken toch ergens dacht dat het niet goed zat; lichte testen, knaltest pas na 1,5 en weinig symptomen. Nu is het afwachten tot de bloeding en met frisse tegenzin opnieuw aan de slag. Bedankt voor alle reacties, vond ze heel steunend en eerlijk.