Lieve dames even een vraagje.. ik ben vanaf 6 juni gestopt met de pil. Ik heb toen een ontrekkingsbloeding gehad van 11 tm 14 juni. 7 juli had ik een positieve ovulatietest en van 21 tm 24 juli helaas ongesteld geweest. Nu zit ik dus op cyclusdag 36 en nog steeds mijn piek niet gevonden . Ik heb wel paar keer oplopende ovulatietesten gehad tot een vrij donkere streep maar nog niet positief.. heeft het nu nog nut om door te testen in de hoop mijn eisprong te vinden of is deze ronde vervlogen en hopen dat het in de volgende cyclus beter gaat?
Ik had toen we voor de 1e begonnen na het stoppen met de pil ook een paar flink ongregelmatige cyclussen met dit aantal dagen ertussen en soms langer. Wel na 3 rondes raak maar duurde dus wel langer. Ik denk niet dat het vervlogen is dus ik zou gewoon doortesten. Denk dat het allemaal nog op gang moet komen.
Ik zou niet doortesten, kans erop is klein. Is normaal bij t ontpillen dus relax en wacht gewoon even af de volgende maand
Bedankt voor je reactie!! ❤️ ik wilde inderdaad stoppen met testen maar nu heb ik sinds gisteren meer afscheiding/ slijm dus ik test toch maar ff door hihi