dames hellup Ik zit nu op dag 12 na de Pregnyl. Vanaf dag 8 was het negatief. Ik heb net een bloeding gehad, gewoon best veel rood bloed. Ik weet nu niet of het menstruatie is. Zat ook een stukje in men bloed. Volgens mij hoor ik nu toch volgende week pas ong te worden? Zou het een innesteling kunnen zijn?
Hoezo hoor je pas volgende week ongesteld te worden? Je moet niet naar je gebruikelijke natuurlijke cyclus kijken als je Pregnyl oid gebruikt. Je zit nu op dag 12 na Pregnyl en dan kun je helaas inderdaad ongesteld worden. Een luteale fase (tijd tussen eisprong en menstruatie) is namelijk normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt. 12 Dagen na Pregnyl = 10/11 dagen na eisprong. Ik vrees dat dit dus je ongesteldheid is en je een nieuwe ronde in gaat..... Innestelbloed komt overigens vaker niet dan wel voor. Mocht het bij deze bloeding blijven, dan zou je over een paar dagen altijd nog een testje kunnen wagen.
Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl