Bericht verwijderd

Discussie in 'Over deze site' gestart door Elke1984, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hoi!

Ik heb in mijn mailbox bij de gekregen berichten een bericht verwijderd maar had dit niet mogen doen... Er staat iets in dat ik nodig heb.
    Kan ik hier, zoals bv. bij hotmail, in een mapje met verwijderde berichten dit terugplaatsen?
    Of kunnen jullie dit bericht terugplaatsen?

Lieve groetjes!

2. Niet meer actief

Dat gaat helaas niet, het bericht is definitief verdwenen, ook bij de persoon die het verzonden heeft.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Elke,
    Misschien kan je vragen of degene die het stuurde het nogmaals wil sturen? (maar daar had je zelf vast ook al aan gedacht ;))

Nee toch, dat blijft toch gewoon bij degene die het verzonden heeft in de verzonden items staan? Ik heb nog dingen in mijn verzonden items staan van mei, en kan me niet in denken dat degene na wie ik dat stuurde die dat nog in de inbox heeft staan ;).

4. Niet meer actief

Wel dus :) Bij databases zoals dit forum gebruikt zijn er enkele ontwerpwetten die bepalen dat informatie niet dubbel in de database mag voorkomen (dat heet normalisatie) omdat er bij het aanpassen van de informatie dan verkeerde informatie aanwezig blijft. Daarom is de inbox gekoppeld aan de verzonden items, maar de outbox niet ;)

Als je de verzonden items verwijderd, blijft het wel in de inbox staan van de ander, maar andersom niet. Daar zijn in het verleden op veel forums berichten door verdwenen waar dat niet gewenst was.

Binnenkort komt er overigens een mechanisme dat ervoor zorgt dat privéberichten nooit meer zomaar verdwijnen, je krijgt dan geen privéberichten totdat je inbox weer ruimte heeft. De savebox zal voor nieuwe leden ook verdwijnen, je krijgt dan zelf instelbare mappen die gezamelijk de ruimte voor de savebox innemen, maar daarover binnenkort meer ;)

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    AAAAHHHH! Dat meen je niet! :confused: :confused: :confused:! Dan heb ik niks gezegd :-# !
    Hmmmzzzzz :-k dan ga ik snel even wat dingen kopiëren ;)!

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Aaaah hier net hetzelfde gedaan!

Ik wou een paar berichten verwijderen dus die geselecteerd, en dan klikken op 'verwijder alle berichten' :oops:

Hoort deze in het blundertopic? :) ;)

7. Niet meer actief

Dat zou je kunnen doen ja :( Gelukkig dat er binnenkort bevestigingsschermpjes komen :p

Deel Deze Pagina