Help me! week overtijd en 5 testen gedaan

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ForeverYours, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

hoi,

Ik ben nu inmiddels een week overtijd. Ik heb nu al 5 testen gedaan en ze bleken allemaal negatief te zijn. Ik ben 10 maanden geleden al gestopt met de pil (microgynon 30), en heb altijd een regelmatige cyclus gehad. ongeveer 2,5 weken geleden had ik 1 dag een beetje bruin/rode afscheiding wat ik normaal heb de eerste dag van mijn ongi, maar dan veel minder.

Ik heb nu wel last van een paar dingetjes, maar niet van die dingen waarvan je zou denken dat bij een zwangersachap hoort. Ik heb bijvoorbeeld last van mijn smaak. Niets smaakt meer zoals het zou moeten smaken. Ook heb ik een erg slecht humeur en huil snel. Verder heb ik last van wat maagzuur, maar toch heb ik vaker honger. en ik drink ook meer. Ben ook sneller moe.

Ik heb ook al eens de huisarts gebeld, maar daar word ik niet echt wijzer van. Kan iemand me helpen? Kan het toch zijn dat ik zwanger ben? Is gewoon mijn HCG gehalte nog te laag?

Ik heb verschillende testen gehad: CB-digitaal 2x, kruidvat eigen merk, CB-plus 2x

HELP HELP HELP!!

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik zou toch echt een bloedtest laten doen!

3. ForeverYours

en als ik dus zwanger was dan MOET die positief zijn? of kan daarvoor ook het HCG gehalte te laag zijn?

4. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Uit een bloedtest moet je het echt kunnen zien!

5. testje

testje Actief lid

6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,

Ik heb net hetzelfde hoor, ben nu ook al bijna week overtijd en nog altijd niets te bespeuren. Heb al 2 testen gedaan en nog negatief!

Heb ook wel symptomen, ben moe mijn tepels doen al meer dan een week massas pijn, rara zin in eten, meer plassen...

Laat iets weten als je bloedtest doet he, mss moet ik dat ook eens doen..

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    heb idd wel eens gehoord dat vrouwen pas na 9 of 10 dgn na de NOD postitief testen.. hoop het voor je!!!

gewoon bloedtest gaan eisen!!!
    (of nog even afw88 als je dat op kunt brengen)

7. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    ik zit met precies hetzelfde..
    Ben nu 2 dagen overtijd.. en test negatief... (heb tot nu toe altijd een cyclus van precies 28 dagen gehad...kan er de klok op gelijk zetten,... )
    wel heb ik een innesteling gevoeld,en toen ook wat licht roze afscheiding verloren...
    Dus ik wacht ook nog steeds af..

Wat ik wel vreemd vind is dat ik bij mn zoontje al na 3 weken na mn laatste nod positief teste..
    zal dat bij een volgend zwasngerschap dan ook zo moeten zijn.. of is het wat ze zeggen dat elke zwangerschap anders is???

Hoop dat iemand me kan helpen

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Hallo,

Ik was zo'n twee weken over tijd toen ik mijn eerste test deed.
    Negatief. Tweede, negatief. Derde, negatief. Vierde negatief... :$
    Toen heb ik uiteindelijk toch nog maar een paar dagen gewacht met de huisarts bellen ed, dacht eerst nog maar een 5e...
    En de 5e testte uiteindelijk positief, in mijn geval was het even schrikken maar ben er nu ontzettend blij mee :D

Succes en hopelijk ben je gezegend met een babytje ;)

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    bij elke zwangerschap is dat anders. als je bij je eerste kindje vroeg positief teste kan dat bij de 2e ook pas een week naje nod zijn bij wijze van...kun je dus niet vergelijken met je eerdere zwangerschappen.

en westerlo: je hcg kan idd bij sommige mensen pas 2 weken na nod positief worden getest...even afwachten dus...net als ik..haha

10. frog

frog Lid

30 jan 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook een keer gehad en ben op een gegeven moment naar de dokter geweest, zij zei dat als de test negatief is een bloedtest geen zin heeft. Na 11 dagen werd ik alsnog ongesteld. Achteraf kunnen het bij mij 2 dingen zijn geweest;
    -een hele vroege miskraam waardoor mijn lijf het even niet meer wist
    -een hormoonschommeling/afwijkinkje voor 1 maand. Dit komt vaker voor dat je lijf even in de war is.

Natuurlijk is ook optie 3 er nog een, je bent toch zwanger. Maar probeer er niet teveel op te hopen, negatieve testen zijn geen goed teken. Al zijn er uitzonderingen.

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Kan hoor, bij 2 zwangerschappen testte ik pas een dikke week na mijn NOD positief, en dat was voor mijn IVF periode, dus geen hormoongebruik oid..

Bij de andere 2 zwangerschappen testte ik al een week VOOR mijn NOD positief..

(EN alle 4 miskramen, ws doordat ik de ziekte van Hashimoto heb..)

12. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    elena22 > dat geeft de mens weer hoop;)
    haha, al mag ik niet zeuren hoor... mn zoontje is nu 4 en halve maand(L)

niki86> oke,,, bedankt voor je reactie:)
    Stelt me wel gerust..
    Ik voel me namelijk echt zwanger..

Dan heb ik wel nog 1 vraagje...
    kan je al zwangerschapskwaaltjes hebben voor je positief test?Want ik ben namelijk erg misselijk, val steeds bijna flauw(had ik ook bij mn eerste zwangerschap) en heb opeens heel erg last van mijn litteken(ks)

hoor het graag!:D

13. ForeverYours

Ik denk dat ik inderdaad niet meer hoef te hopen. Vanmiddag kreeg ik ineens erg veel krampen in mijn buik. Toen ik keek had ik heel erg lichtroze uitvloeiing. Al weet ik dat dit ook kan komen door een innesteling. Ik denk dat ik morgen toch alsnog ongesteld zal zijn. Het is een hele erge grote teleurstelling, maar ik ben dan in ieder geval wel van die onzekerheid af. We blijven maar proberen tot het raak is.

En om mijn verdriet nog maar even groter te maken heeft mijn broer me gisteren verteld dat ik tante ga worden. Begrijp me niet verkeerd, ben heel erg blij voor ze. Maar het is wel even schrikken. Ze was namelijk pas net een maand gestopt met de pil.

14. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    Nou ik hoop voor je dat je snel duidelijk heid... of wel positieve testen.. of gewoon ongesteld.. want dan kan je tenminste weer door..

Ik hoop zelf ook snel duidelijkheid te hebben..

15. ForeverYours

Dat hoop ik ook voor je. Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat het deze keer door zal zetten, ondanks mijn verschijnselen. Al vind ik dat kleine beetje bloedverlies van 2 weken geleden wel erg vreemd.

En daarbij waren we ook nog niet echt aan het proberen (namelijk net een huis gekocht waar we nog bezig zijn), maar mijn vriend en ik willen het wel heel erg graag. En ik denk nu we er een beetje op ingesteld waren dat het wel zo zou zijn dat ik zwanger was dat we het nu wel echt gaan proberen. Het is voor ons beiden een hele erge grote teleurstelling.

16. ForeverYours

Het is wederom niet doorgezet. Het lichtroze bloedverlies is alweer opgehouden. Ik word er echt gek van!

17. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    mmmm, dat zou toch wel een goed teken moeten zijn.. maar snap de frustratie hoor

18. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Bij mijn eerste kindje heb ik ook laat pas laat positief getest.
    De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 18 november, en heb pas op 7 januari positief getest. alle andere waren negatief

19. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ik heb precies hetzelfde en met bijna een week overtijd..

Weet absoluut hoe vervelend het is..

20. ForeverYours

Ben toch ongesteld geworden helaas... Maar we gaan nu wel verder proberen zwanger te worden. Dus das een geluk met een ongeluk. Jullie allemaal nog veel succes en sterkte. X

Deel Deze Pagina