Mag ik..

Discussie in 'Over deze site' gestart door Kwabbernoot, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    .. Hier ook dingen neerzetten om mensen wat af te raden/ te waarschuwen? Ik ben deze week naar een speelparadijs geweest bij mij in de buurt en heb daar echt schokkende dingen ontdekt. Ik heb het al geprobeert te melden bij de GGD maar die kan daar niks mee en de gemeente is zo'n doolhof dat ik er ook niet doorkom. Het bedrijf zelf reageert niet op mijn mail en is geloof ik niet van plan om iets te veranderen. Maar ik wil wel graag mensen waarschuwen! Mag dit? Mag de naam van dit speelparadijs ook noemen op ZP? Dan heb ik in ieder geval nog iets kunnen doen.

Alvast bedankt!

2. silvermist

silvermist Niet meer actief

ik zou als het niet mag wel graag een pb willen ontvangen ;)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ben nu ook wel benieuwd!

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik ook. en volgens mij mag het ook hoor

5. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    je maakt mij ook nieuwsgierig..

6. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ja? Dan zet ik het gewoon neer in de Lounge, zie vanzelf of ze het weghalen!

7. silvermist

silvermist Niet meer actief

heb net je pb gelezen en vind dit toch wel een kwalijke zaak, zou het dan ook zeer op prijs stellen als je dit aan mede mama's zou mogen vertellen in de lounge, het is dan niet helemaal bij mij in de buurt maar je weet nooit :(

8. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Topic geplaatst in de Lounge. Ik hoop ook dat ze het laten staan want als je het niet weet is het écht heel erg gevaarlijk. Ik hoop dat het bedrijf het leest en er wat aan doet..

Deel Deze Pagina