Zo zijn er al mensen die goede voornemens hebben voor het aankomende jaar? Ik ben wel nieuwsgierig. Ikzelf doe er niet aan, ik hou me er toch niet aan Ciao!
Niet echt goede voornemens, daar ben ik nooit zo van. Maar ik wil proberen nog wat meer aan te komen (in gewicht ). En ik hoop dat vriendlief stopt met roken .
Oh goede voornemens zat! * meer sporten * gezonder eten * meer rust nemen * de verbouwing in ons huis afronden * en natuurlijk veel klussen om zwanger te worden!
Als ik me iets voorneem, wacht ik daar niet mee tot 1 januari. Ik doe dus niet aan goede voornemens. Trouwens, ik hou het toch nooit lang vol, haha.
ik ben al begonnen met 1 van de goede voornemens ik sport nu 3x in de week in januari ga ik 6x in de week met voedingsschema enz erbij
Mijn goede voornemen is om in 2010 de best mama te worden die ik kan zijn en dit voor altijd vast te blijven houden. En ik hoop dat ik ook na mijn zwangerschap gestopt blijf met roken....
ik ben er ook almee begonnen.. ik ben nu ruim een half jaar gestopt met roken.. en ben nu begonnen met sporten... mijn goede voornemen is om het vol te houden! Dat is namelijk het moeilijkste! Al moet ik zeggen dat het niet roken me 100% mee valt!! Als ik dat had geweten, had ik er veel eerder mee moeten stoppen, lees vóór mn zwangerschap!
ben nu ook zo'n 4 maanden gestopt met roken en ik kan je zeggen vind het moeilijker worden met de tijd....ik ga zeker niet roken terwijl ik zwanger ben.....daar ben ik zo op tegen. maar hoop dat ik het daarna ook nog volhoud...zal sowieso toch nooit paffen waar mijn kleine meisje bij is....maar het voornemen is wel om gewoon helemaal nooit meer te roken.
Oh haha ja hoor: afvallen minder geld uitgeven vaker mijn huis opruimen Zelfde als ieder jaar, komt toch niks van
@Aura, ik hoop zo dat je het vol houdt! Ik heb tijdens mn zwangerschap wel gerookt, wel veel minder maar goed, maar toen ik hoogzwanger in de hitte bijna geen lucht meer kreeg, ben ik gestopt.. zonder moeite eigenlijk... En nu ook nog steeds.. als het ruik en op feestjes heb ik soms wel moeite, maar als ik denk aan de extra centen, die leg ik nog steeds trouw opzij, kan ik het goed volhouden! Wat je erop bespaard!
Ehm even denken...... * Nog een paar kilo afvallen, of in ieder geval op gewicht blijven. * zwanger worden (maar ja, dat kan ik me wel voornemen, maar of het ook gebeurd?) * gelukkig zijn en blijven samen met mijn man ongeacht hoe dit jaar afloopt (2010 is het beslissende jaar, krijgen we een kindje of niet?) * bewuster met geld omgaan, minder shoppen!
Die rust neemt ze natuurlijk NA het klussen meteen Maareuh zo gezien je banner Firlonnien, zou ik nu alvast met een van die goede voornemens beginnen. Vanavond ofzo Mijn goede voornemen(s): De laatste van de 24 kilo afvallen. Dat zijn er in 2010 nog n stuk of 12 als t zo door gaat. (meer mag uiteraard ook! Maar wil volgende zomer iig AL mn rokjes weer aan kunnen ) En dan op gewicht blijven. Een cursus afronden. Mn huis opgeruimt hebben (ben aan t veranderen en oude zooi aan t verkopen/weg mieteren) Euhm...mja dat was t wel denk ik zo OJA! stoppen met roken! Doe ik elk jaar en gaat me prima af al zeg ik t zelf. Ben dan ook nog nooit begonnen dus dat is alvast 1 goede voornemen want me elk jaar lukt