Welke autostoel?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Els225, 30 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Els225

Els225 Lid

8 dec 2006
    66
    0
    6
    Ik was eens aan het kijken naar autostoeltjes vanaf 9 maanden? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Welke is makkelijk in gebruik? Wij hebben geen achterdeuren in de auto, dus ik wil straks als mijn zoon daaraan toe is hem graag snel en makkelijk in de stoel kunnen doen. Geen gehannes...

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Wij hebben de Maxi cosi Tobi...heel handig omdat de gordeltjes open blijven staan....dus dat is heel makkelijk als je maar 2 deuren hebt hoef je niet achter hem/haar te grijpen en te vissen naar de gordeltjes...

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier de maxicosi priori xp, bevalt super!

4. Els225

Els225 Lid

8 dec 2006
    66
    0
    6
    Ben blij te horen dat deze ook goed zijn. Las net dat de priorifix als beste uit de test kwam, maar ze zijn zo duur. Scheelt een hoop met de gewone priori.. Die maak je geloof ik gewoon met de gordel vast toch?

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ja maar als je hem er niet telkens hoef uit te halen gata dat prima hoor zit muur vast
    De Tobi heeft als voor deel op de priori dat de gordel onder voorlangs gaat en boven langs en dus niet achter de rug...rugleuning naar voren moet... en dat de gordels open blijven staan....

Deel Deze Pagina