Vanavond ga ik met 2 vriendinnetjes een hapje eten, maar daarvoor gaan we eerst op bezoek in het ziekenhuis (AMC). Omdat we alledrie ergens anders vandaan komen, willen we eigenlijk een beetje in de buurt van het AMC iets gaan eten. Iemand een leuke tip? We zijn alledrie met de auto, dus mag best even rijden zijn. (Kan ook niet anders volgens mij) Thanks!
Je zou naar de Arena Boulevard kunnen rijden. Dichtbij, makkelijk parkeren en er zitten een paar prima restaurantjes.
la place ikea een wok restautant amstelborg land restaurantjes op de amsterdamse poort allemaal in de buurt amc maar vindt er niet echt een "leuk" gezellig restaurant tussen zitten ivm restaurantjes in amsterdam liefs Hellen
In ouderkerk aan de amstel zitten heel veel leuke restaurantjes, zowel aan het water, als in het dorpscentrum.
Helaas is de gene die mij het leukst leek momenteel gesloten vanwege de vakantie. Het valt me ook op dat er nu al 2 (goede) restaurants die eerst in ouderkerk aan de amstel zaten zijn vertrokken naar Amsterdam zelf.
Zweedseballetjes van de Ikea... grapje! Er zit wel een hele 'straat' voor het AMC met MacDonalds, Kentucky, en nog iets mexicaans.... Maar goed als je echt even lekker en gezellig wilt zitten, zou ik gewoon richting Amsterdam stad gaan....
Dit zijn mijn favorieten: Home | cafe-restaurant Polder (gratis parkeren) 1900 Café Restaurant Maar dit zitten wel echt meer in de stad (niet het centrum). Dan is ouderkerk aan de Amstel of Arena Boulevard wel makkelijker.
Loetje is eigenlijk alleen maar biefstuk toch? Loetje = biefstuk wordt mij altijd gezegt, en dat lijkt me nu niet zo'n goed idee..... Ik ben dus helemaal niet bekend in Amsterdam..... Is het een beetje makkelijk te vinden met tom tom??
Alles is makkelijk te vinden met de tomtom toch? Ik denk dat je het niet heel snel verkeerd kunt doen hoor, qua keuze. Gezelligheid maak je toch vooral met z'n 3'en. Cafe de Polder is wel handig omdat het gratis parkeren is en prima te bereiken (heeft een eigen parkeerterrein). Maar dan is Arena Boulevard net zo handig (en dichterbij), en ook prima (wel minder origineel qua menu over het algemeen, maar nog steeds prima).
Ze hebben zoveel meer dan alleen maar biefstuk Ook vega opties als je liever helemaal geen vlees eet. Net wat Yukl zegt, alles is te vinden met een TomTom
Mijn 1e reactie was ook Ouderkerk a/d Amstel. Lute is erg goed en leuk. En de Oude Smids is ook goed. Voordeel is dat je gratis kunt parkeren. In Amsterdam is het nagenoeg allemaal betaald parkeren. Anders eventueel Abcoude maar daar ben ik niet bekend.
Dan kennen jullie mij niet, ik verdwaal zelfs MET tom tom...... Ik ga even overleggen, en denk dat we even naar Oudekerk rijden. Iedereen bedankt voor de tips!!!